تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3806093
شناسه : 3806093
تاریخ :
۲ بانده شدن جاده مدن تا روستای سادات آبادان اقتصاد ایران: آبادان - معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از ۲ بانده شدن جاده مدن تا روستای سادات آبادان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا راستیار در بازدید از جاده حادثه‌خیر سه راه مدن آبادان اظهار کرد: طرح اصلاح باید باید با کار فنی و مشخصات انجام شود و برای سه راهی مدن تا سادات مشاور گرفته شود.

وی با بیان اینکه با اقداماتی که انجام می‌شود و عملیاتی شدن طرح، از تصادفات جلوگیری می‌شود، افزود: مسکونی بودن جاده سه راه مدن در محدوده روستای سادات و شرایط فعلی سبب ایجاد ترافیک بالا شده است.

معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: شدت ترافیکی به نحوی است که عرض موجود فعلی پاسخگوی ترافیکی نیست. همکاران ما در اداره راه و شهرسازی باید اجرا می‌کردند ولی با پیگیری نمایندگان مجلس امروز بازدید کردیم.

راستیار توضیح داد: مقرر شد اداره کل راهداری خوزستان از طریق مشاور طرح فنی انجام بدهد و بعد از بررسی مجوز پیمانکار و مناقصه انجام می‌شود تا پیمانکار انتخاب شود سپس جاده ۲ طرفه می‌شود.

وی تاکید کرد: بازده فنی و تخصصی کمتر از ۲ ماه است ولی با این حال تسریع می‌شود تا سرعت کار بیشتر شود.