تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3806075
شناسه : 3806075
تاریخ :
بهره‌برداری از اولین مرکز مهارت‌آموزی کودکان تا یک ماه آینده اقتصاد ایران: اولین مرکز مهارت‌آموزی کودکان در منطقه ۱۰ تهران تا یک ماه آینده افتتاح می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اسماعیل عربلو؛ معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 در کمیته علمی سرای فرزندان ایران اظهار کرد: امروز اولین جلسه کمیته فرآموز در سال جاری برگزار شد و چالش‌ها و موانع موجود مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مرکز فرآموز برای کودکان و نوجوانان 6 تا 12 سال است، افزود: اطلاع‌رسانی، ابلاغ شیوه‌نامه، آگاه‌سازی مناطق در اجرای شیوه‌نامه از جمله برنامه‌های این کمیته بود و این مرکز فرآموز با سبک کار و‌ راهبرد جدید که در آن ایجاد شده قرار است، فعالیت کند.

عربلو گفت: این مرکز با حضور دختران و پسران 6 تا 9 و 9 تا 12 سال فعالیت می‌کند و آموزش‌ها به تفکیک و 25 مهارت به افراد آموزش داده خواهد شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 با اشاره به اینکه فرآموز در 3 بخش ثابت، سیار و مجازی فعالیت خواهد کرد، افزود: مرکز ثابت فرآموز تا یک ماه آینده در سرای محله جی افتتاح خواهد شد و کودکان می‌توانند با مراجعه به این مرکز از آموزش‌ها بهره‌مند شوند و برای یادگیری کامل مهارت باید 5 دوره به مرکز مراجعه کرد.

وی تصریح کرد: فرآموز سیار در پارک‌ها و مدارس فعالیت دارد و با اجرای نمایش و... آموزش به کودکان و نوجوانان داده می‌شود.

بر اساس این گزارش، ارتقاء جامع و پایدار کیفیت زندگی کودکان و نوجوانان 6 تا 12 سال در شهر تهران از طریق توانمندسازی، پرورش مهارت‌های زندگی و ایجاد محیطی حمایتی برای رشد و شکوفایی استعدادهای آنان با تاکید بر ارتقای مهارت‌های فردی و اجتماعی، پیشگیری از رفتارهای پرخطر و آسیب‌های اجتماعی و ترویج سبک زندگی سالم، هدف کلی این فراموز است.

انتهای پیام/