تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3805991
شناسه : 3805991
تاریخ :
غبار به هوای مناطق مرکزی اصفهان بازمی‌گردد اقتصاد ایران: اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: در پی خروج موج ناپایدار از فردا غبار صبحگاهی در مناطق مرکزی استان پیش‌بینی می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مینا معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امواج ناپایدار تا ساعات عصر امروز عرض‌های شمالی استان فعال است و طی این مدت افزایش ابر، وزش باد و در مناطق شرقی و شمال شرقی استان وزش باد شدید و گردوخاک و رگبار پراکنده و رعدوبرق را انتظار داریم.

وی افزود. میانگین بارش‌های شبانه روز گذشته در مناطق شمالی استان از ایستگاه بادرود با ۱.۲ میلیمتر و آران و بیدگل سه دهم میلیمتر گزارش شد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان خاطرنشان کرد: با عبور این امواج از فردا و طی روز سه‌شنبه آسمان در بیشتر مناطق به صورت صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد خواهد بود.

به گفته معتمدی، در مناطق مرکزی نیز در ساعات صبح غبار صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان بین یک تا ۲ درجه کاهش می‌یابد، گفت: هرند با بیشینه دمای ۳۱ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای ۲ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خواهند بود.

طی این مدت بیشینه و کمینه دمای کلانشهر اصفهان بین ۳۰ و ۱۴ درجه سلسیوس بالای صفر نوسان دارد.