تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3805963
شناسه : 3805963
تاریخ :
بهره برداری از ۷ طرح تفتان با حضور مقامات استانی و محلی اقتصاد ایران: تفتان_ فرماندار تفتان از بهره برداری از هفت طرح تفتان با حضور مقامات استانی و محلی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

علیرضا شهنوازان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: در گرامی داشت روز ملی روستا، هفت طرح عمرانی و خدماتی در مناطق روستایی بخش گوهرکوه این شهرستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها که امروز با حضور نماینده مردم خاش، تفتان، میرجاوه و بخش‌های کورین و نصرت آباد زاهدان و شماری از مدیران کل و مسؤولان استانی و محلی به افتتاح رسیدند، حدود ۵۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه صرف شده است.

وی اظهار کرد: المان قرآن اسکل آباد با ۲۷۰ میلیون تومان اعتبار، هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع زیرسازی و آسفالت معابر در روستای چاه میرین با حدود ۲۹ میلیارد ریال اعتبار و یک پروژه مسکن روستایی با سه میلیارد ریال هزینه، سه پروژه برق روستایی با بیش از ۱۷ میلیارد ریال هزینه در روستاهای بخش گوهرکوه، پنج هزار متر مربع جدول گذاری معابر با سه میلیارد ریال هزینه و غیره از مهمترین طرح‌های افتتاحی در شهرستان تفتان در طی امروز به این مناسبت بودند.

شهنوازان ادامه داد: پنج هزار مترمربع طرح هادی روستایی در نعمت آباد گوهرکوه تفتان نیز با پیش بینی اعتبار چهار میلیارد ریالی کلنگ زنی نیز شد.

فرماندار تفتان بیان کرد: در گرامی داشت روز ملی روستا نیز شورای عشایری در روستای پیرگل بخش گوهرکوه با حضور نماینده مردم خاش و شماری از مدیران استانی و محلی تفتان تشکیل برای رفع مشکلات این قشر تصمیم گیری شد.

شهنوازان گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، مقرر شد تا ۱۰ هزار متر لوله و ۲۰ تانکر ذخیره آب از سوی عشایری استان تامین و بین ساکنان منطقه توزیع شود و ادارات کل برق، آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و غیره برای حل مشکلات مردم مناطق روستایی و عشایری تفتان قول مساعدت دادند و بازدید مسوولان از اثر طبیعی و ملی گل‌فشان پیرگل انجام شد.