تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3805954
شناسه : 3805954
تاریخ :
لزوم برگزاری طرح‌های استعدادیابی در چهارمحال و بختیاری اقتصاد ایران: شهرکرد-مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت برگزاری طرح استعدادیابی در استان گفت: با توجه به وجود زیرساخت‌های خوب باید طرح‌های استعدادیابی بسکتبال در استان برگزار شوند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمود سلیمی صبح امروز یکشنبه در مجمع فوق‌العاده هیأت بسکتبال استان با اشاره به گرامیداشت هفته نیروی انتظامی عنوان کرد: امنیت امروز کشور مرهون تلاش و زحمات نیروی انتظامی کشور است و با اقتدار از مهین اسلامی صیانت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری ظرفیت‌ها و پتانسیل بسیار خوبی در رشته بسکتبال دارد، تصریح کرد: زیرساخت‌های مطلوب و مناسب در تمام سطح چهارمحال و بختیاری در رشته بسکتبال وجود دارد و تجهیزات لازم برای توسعه حرفه‌ای و قهرمانی بسکتبال فراهم است.

‌مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: درخشش بهنام یخچالی و محمد جمشیدی در بسکتبال، نشان از وجود استعدادهای برتر این رشته ورزشی در سطح استان است و این استان می‌تواند یکی قطب‌های رشته بسکتبال در کشور باشد.

سلیمی با اشاره به اهمیت برگزاری طرح‌های استعدادیابی در این استان بیان داشت: با توجه به وجود زیرساخت‌های بسیار خوب و تجهیزات لازم، طرح‌های استعدادیابی بسکتبال باید در سراسر استان برگزار و نخبگان این رشته ورزشی شناسایی و به سمت میادین بین‌المللی هدایت شوند.

گفتنی است، در این مجمع آرش غلامی به‌عنوان نایب رئیس، موسی خدابنده به‌عنوان خزانه‌دار، محمدرضا مرادی به‌عنوان عضو هیأت رئیسه، حمیدرضا فرزان به‌عنوان عضو هیئت رئیسه، نعیم امامی به‌عنوان عضو هیئت رئیسه، قاسم جعفریان به‌عنوان بازرس قانونی هیأت بسکتبال استان با کسب ۱۵ رأی انتخاب شدند.