تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3805929
شناسه : 3805929
تاریخ :
اهواز در زمینه خدمات شهری به شدت با مشکل مواجه است اقتصاد ایران: اهواز - استاندار خوزستان با اعلام اینکه اهواز در زمینه خدمات شهری به شدت مشکل دارد، گفت: باید تلاش فراوان به ویژه در خصوص مشکل آب‌های سطحی و فاضلاب انجام شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب پیش از ظهر امروز یکشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی طرح جامع جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی شهر اهواز با بیان اینکه اسرائیل تاکنون به هیچکدام از اهداف خود نرسیده است، اظهار کرد: کشتن و نسل کشی را دارد مثل فرعون زنان و کودکان را می‌کشند و زمانی که خون می‌ریزند آرام می‌شوند. قرآن راهی جز مبارزه در مقابل آنها برای ما نگذاشته است.

استاندار خوزستان با اعلام اینکه اهواز در زمینه خدمات شهری به شدت مشکل دارد، عنوان کرد: باید تلاش فراوان انجام شود به ویژه در خصوص مشکلی که برای آب‌های سطحی و فاضلاب وجود دارد لذا آب و فاضلاب باید تلاش بیشتری داشته باشد اما متأسفانه این روزها شهر را به تعطیلی می‌کشانند.

وی افزود: آبفا و پیمانکارانش نباید کار را زمین بگذارند و تا فرصت باقیمانده بارندگی‌ها تلاش شود تا مسیرهای بحرانی برطرف شوند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه سال گذشته در جلسات حدود ۷۰ نقطه‌ای که شناسایی شده بود مورد بحث و بررسی قرار دادیم، اظهار کرد: خوشحالیم که شهردار اهواز و همکارانشان کار را شروع کردند هرچند دیر است اما تعلل‌هایی که در بخش‌ها صورت گرفت سبب شد کار به اینجا برسد وگرنه از شروع فصل پاییز باید شروع آرامش شهر می‌بود.

حسینی محراب ادامه داد: زمان بارندگی باید با آمادگی، هدایت، آماده باش و حضوری که آبفا و شهرداری باهم مشترک باید اقدام کنند یا جایی که شهرداری میدان دار است، همه باید بسیج شوند تا مردم رضایت داشته باشند.

به گفته وی، شهر اهواز عریض شده و در حال عریض‌تر شدن است که باید از آن جلوگیری شود.

استاندار خوزستان با اعلام اینکه شهردار اهواز اقدامات بزرگی از جمله توجه به مناطق حاشیه، آسفالت معابر، زیباسازی پل‌ها و … را انجام داده و همچنان در حال انجام است، گفت: امیدواریم در عمر باقیمانده شورا بتوانند کار را بهتر و با اثرگذاری بیشتر انجام دهند.