تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3805828
شناسه : 3805828
تاریخ :
صدور ۴۱۷ جلد سند مالکیت برای روستای «محمودآباد» پارس‌آباد اقتصاد ایران: پارس‌آباد- مدیر بنیاد مسکن شهرستان پارس‌آباد گفت: ۴۱۷ جلد سند مالکیت روستایی تاکنون برای اراضی روستای «محمودآباد» پارس‌آباد صادر شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، بیت‌الله ابولی پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از عملیات آسفالت روستای محمودآباد این شهرستان اظهار کرد: ۴۱۷ جلد سند مالکیت روستایی تاکنون برای اراضی روستای «محمودآباد» پارس‌آباد صادر شده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای مقاوم‌سازی مسکن‌های روستایی افزود: در این روستا همچنین ۳۲۵ واحد مسکونی از تسهیلات ویژه مقاوم‌سازی مسکن روستایی استفاده کرده و واحدهای خود را مقاوم‌سازی کرده‌اند.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان پارس‌آباد با بیان اینکه تهیه طرح هادی روستای محمودآباد در سال ۹۴ صورت گرفته است، گفت: هزینه اجرای طرح هادی در این روستا بیش از ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

ابولی مساحت اجرایی طرح هادی در این روستا را ۶ هزار متر مربع عنوان کرد و ادامه داد: این روستا دارای ۵۸۹ خانوار و با دارا بودن، بیش از ۲ هزار و ۶۰ نفر جمعیت است که هزینه طرح هادی از محل اعتبارات استانی قیر یارانه ای و ملی تأمین شده است.