تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3805777
شناسه : 3805777
تاریخ :
سرشماری کشاورزی در جذب منابع به استان اثر جدی دارد اقتصاد ایران: شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سرشماری کشاورزی کار ارزشمندی است که می‌تواند در صرفه‌جویی و همچنین جذب منابع به استان اثر جدی داشته باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری صبح امروز یکشنبه در جلسه سرشماری عمومی کشاورزی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم کشور آمار است و اگر این مهم وجود داشته باشد می‌توانیم برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم که این مسئله در زمینه کشاورزی نیز اهمیت دوچندان دارد.

وی افزود: هر چقدر آمار دقیق و با حساب و کتاب باشد، برنامه‌ریزی‌ها دقیق‌تر خواهد شد و کمتر دچار مشکل خواهیم شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای مسئولان و اعضای ستاد سرشماری عمومی کشاورزی در استان ابلاغ صادر شود، کمیته تشکیل و مصوبات پیگیری و دنبال شود.

حیدری عنوان کرد: دست‌اندرکاران انجام سرشماری باید آموزش دقیق ببینند، اگر این موضوع محقق نشود به جامعه هدف و آمار دقیق دست نخواهیم یافت.

وی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها باید از کار ارزشمند سرشماری عمومی کشاورزی پشتیبانی کنند و مراقبت کنند آمار دقیق گرفته شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اطلاع‌رسانی به جامعه هدف کشاورزی داده شود تا در جریان شیوه، چگونگی و مهم‌تر از همه اهمیت سرشماری قرار گیرند.

حیدری بیان کرد: رسانه‌ها، نشریات، فضای مجازی و… قبل از آغاز آمارگیری باید افکار عمومی جامعه هدف سرشماری عمومی کشاورزی را آماده کنند، همه این مواردی که ذکر شد به صورت مشابه باید در شهرستان‌ها نیز انجام شود.

وی تاکید کرد: سرشماری کشاورزی کار ارزشمندی است که می‌تواند در صرفه‌جویی و همچنین جذب منابع به استان اثر جدی داشته باشد.