تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3805772
شناسه : 3805772
تاریخ :
رژیم صهیونیستی پیاده نظام آمریکا در جنگ با مسلمانان است اقتصاد ایران: رئیس ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان گفت: اگر رژیم صهیونیستی به تنهایی برابر حماس ایستاده بود کارش به آبان ۱۴۰۲ نمی‌کشید و این آمریکا است که با مسلمان‌ها می‌جنگد و پیاده نظام آن رژیم صهیونیستی است.‌

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر سردار محمدرضا نقدی رئیس ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان در جلسه ستاد مرکزی این ستاد که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: فساد قرن و دشمن اصلی بشریت و همه ادیان لقبی است که امام خمینی به رژیم خونخوار آمریکا داده است و اسرائیل اولاد نامشروع آمریکا است. از آغاز تأسیس این رژیم منحوس تا امروز برابر گزارش‌های دستگاه‌های آمریکایی بیشتر از ۳۰۰ میلیارد دلار به این رژیم توسط آمریکا کمک شده است.

وی با بیان اینکه در آبان ماه ۴/۳ میلیارد دلار و در اردیبهشت ماه ۲۶ میلیارد دلار بودجه برای کمک به رژیم صهیونیستی توسط آمریکا مصوب شد، افزود: اگر رژیم صهیونیستی به تنهایی برابر حماس ایستاده بود کارش به آبان ۱۴۰۲ نمی‌کشید. این آمریکا است که دارد با مسلمان‌ها می‌جنگد و پیاده نظام آن رژیم صهیونیستی است.‌

رئیس ستاد ۱۳ آبان گفت: وقتی نتانیاهو جنایتکار کم آورد آن را به کنگره بردند و ۵ دقیقه روی پا ایستاد و در بدو ورود تشویقش کردند و پس از ۴۴ دقیقه سخنرانی ۴۰ دقیقه پیرمردان کنگره آمریکا برای او جیغ و هورا کشیدند تا به او روحیه دهند.

سردار نقدی تاکید بر اینکه برای همه دنیا ثابت شده است که دولت رژیم صهیونیستی یگانی از ارزش آمریکا است، افزود: مأموریت این رژیم کشتن آزادی‌خواهان و سلطه بر منطقه است. این تحلیل که نتانیاهو برای دفاع از شخص خودش جنگ می‌کند درست نیست، بلکه برای منافع آمریکا در جنگ است.

وی بیان کرد: امروز بشریت دشمن خود را به خوبی می‌شناسد چرا که آنها گروه‌های امدادی را هم مورد اصابت موشک‌ها و شلیک گلوله قرار می‌دهند. این درس‌هایی است که رژیم صهیونیستی از آمریکا گرفته است و رژیم آمریکا بزرگترین بازنده این جنگ خواهد بود که سرنوشت خودش را به این رژیم پوشالی گره زده است.

سردار نقدی رئیس ستاد ۱۳ آبان ادامه داد: خداوند عقل محاسبه‌گری را از رژیم آمریکا گرفته است. همچنان که آمریکایی‌ها از رژیم بعثی حمایت کردند اما آنها سرنگون شدند. آنها نتوانستند پیش بینی کنند که چه ضرری به خودشان وارد می‌شود تا روزی که در سال ۱۴۰۰ رژیم افغانستان سقوط کرد آنها مجبور شدند مزدوران آمریکایی را از افغانستان خارج کنند و با افتضاح از افغانستان فرار کردند و به اندازه یک ارتش بزرگ سلاح در آنجا جا گذاشتند. این اتفاق در سرزمین‌های اشغالی نیز رخ می‌دهد و تا روز آخر آنها حمایت می‌کنند و بزرگترین بازنده حوادث خواهند بود.

تکمیل می‌شود…