تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3805733
شناسه : 3805733
تاریخ :
تجمع دختران انقلاب نشان‌دهنده پشتیبانی زنان از محور مقاومت است اقتصاد ایران: مسئول گروه دختران انقلاب گفت: می‌خواهیم نشان دهیم که زنان ما نه تنها پشتیبان مقاومت و حامی بزرگان خود در عرصه نظامی هستند بلکه عزیزان خود را برای دفاع و نابودی رژیم اسرائیل آماده می‌کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، جنگروی مسئول گروه دختران انقلاب در نشست خبری تجمع خانوادگی دختران مقاومت که صبح امروز به همت گروه دختران انقلاب برگزار شد، اظهار کرد: امروز کسانی که غاصب هستند و رژیم جعلی تشکیل داده‌اند در سازمان ملل سخنرانی کرده و ادعا می‌کنند در کنار زنان ایرانی هستیم. در حالی جای دانشجویان و زنانی که به آنها اعتراض می‌کنند در زندان است.

وی افزود: اما در ایران برخی بانوان وقتی فهمیدند که این افراد خون ریز از برداشتن حجاب حمایت می‌کنند تصمیم به حفظ حجاب خود گرفتند.

جنگروی در ادامه گفت: می‌خواهیم نشان دهیم که زنان ما نه تنها پشتیبان مقاومت هستند و حامی بزرگان خود در عرصه نظامی هستند بلکه عزیزان خود را برای دفاع و نابودی اسرائیل آماده می‌کنند.

وی در خصوص همراهی مردم و مسئولین با این اتفاق گفت: اتحاد مردم و همراهی مسئولین را در نماز جمعه دیدیم و این رویش و دستاورد انقلاب است که در میان جوانان آمریکایی و اروپایی هم در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی دیده می‌شود.

مسئول گروه دختران انقلاب اظهار داشت: شهادت سرداران محور مقاومت موجب زمین خوردن علم مقاومت نخواهد شد. زنان مقاومت هم باید با همه امکانات از این آرمان حمایت کنند.

وی در این نشست از زنان و دختران ایرانی برای شرکت در این تجمع دعوت کرد و گفت: خانواده شهدا هم در این تجمع حاضر خواهند بود تا زنان ایرانی هم صدای خود را به گوش جهان برسانند.

سردار رستگار پناه مشاور فرمانده سپاه در این نشست گفت: پیشگامی زنان انقلابی ما در روند انقلاب اثر گذار بوده است. در حال حاضر انقلاب اسلامی هر روز شرایط جدیدی را تجربه می‌کنید.

وی افزود: طوفان الاقصی حق مسلم مردم فلسطین برای بازپس‌گیری سرزمین‌های اشغالی و به ذلت کشیدن رژیم اشغالگر بود. آمریکایی‌های بالای صد میلیارد دلار در یک سال گذشته رژیم اشغالگر را پشتیبانی کردند تا هدف اسرائیل که کوچ دادن کردم غزه و اشغال محقق شود.

رستگار پناه در ادامه گفت: پیش از طوفان الاقصی جلسه‌ای در مصر با حضور برخی کشورهای عربی تشکیل می‌شود و اسرائیل در آنجا این هدف که کوچ دادن و بیرون کردن مردم غزه بود را اذعان کرد. طوفان الاقصی به اذن خدا موجب اضمحلال آنان شد

وی همچنین بیان کرد: با همه پشتیبانی‌ها اسرائیل به هیچکدام از اهداف خود نرسید. حتی یک فلسطینی هم ترک سرزمین خود نکرد. سختی کشیدند شهدای زیادی تقدیم کردند ولی ساختار حماس و مبارزان فلسطینی دچار هیچ تزلزلی نشد.

رستگار پناه در ادامه گفت: با اینکه شهید هنیه را ترور کردند و از آن طریق سعی در ضربه زدن به ایران هم داشتند اما این موضوع هم موجب استحکام بیشتر حماس شد. پس از آن سراغ لبنان آمدند. حجم بمبی که در یک منطقه خالی شده در تاریخ بی سابقه است ولی آنها برای به شهادت رساندن سید حسن نصرالله این کار را کردند.

وی تاکید کرد: شهید نیلفروشان جزو افراد برجسته و توانمند ایرانی بود که در روند فعالیت‌های حاج قاسم در جهت استحکام حزب الله عمل می‌کرد و در کنار شهید حسن نصرالله به شهادت رسید. ریخته شدن خون این شهدا ضمانت ماندگاری انقلاب ما است

رستگار پناه با اشاره به اینکه استحکام حزب الله وابسته به شخص نیست اظهار کرد: انقلاب اسلامی جبهه مقاومت را با تدبیر سردار سلیمانی در منطقه تثبیت کرده است. ملت ایران در نماز جمعه این هفته عظمتی آفریدند که نشان دهنده این است که اگر جنگی شروع شود مردم پای کار خواهند بود. نه تنها مردم ایران بلکه مطمئناً افراد زیادی از سایر کشورها به میدان خواهند آمد. اعتراضات به حدی است که اگر فراخوانی برای مقابله اسرائیل منتظر شود هزاران نفر به میدان خواهند آمد

وی همچنین گفت: تجمع روز سه شنبه جلوه ویژه این از پویایی زنان ایران خواهد بود که نشان دهند که زنان ایران آمادگی خود را برای دفاع از اسلام و مبارزه با طاغوت‌های زمان نشان دهند

سردار یوسف فروتن مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز در این جلسه گفت: رژیم صهیونیستی از حدود ۷۰ سال پیش تلاش کرد که در نهایت با خرج کردن میلیون‌ها دلار و کشتار افراد بسیار زیادی توانست جایگاه خود را حفظ کند.

وی افزود: آگاهی ملت‌های دنیا حاصل انقلاب اسلامی است. امام فرمود این قرن، قرن اسلام است دشمن هر کاری خواست کرد ولی نتوانست کاری پیش ببرد.

سردار فروتن همچنین گفت: این تجمع سه هدف اصلی دارد. اول روشنگری برای همه مردم ایران و جهان، دوم بزرگداشت شهد خصوصاً سید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان و سوم اجرای دستور رهبر انقلاب هدف ما از برگزاری این تجمع است.

وی همچنین اظهار کرد: رهبر انقلاب جهاد تبیین را سنگری می‌داند که باید آن را حفظ کنیم و ما وظیفه داریم حقیقت‌ها را بیان کنیم. شهادت یک استراتژی است و بهترین ابزار برای رسواسازی دشمن است و حق با شهادت آشکار می‌شود.

این نشست با حضور خانواده شهدا از جمله پدر شهید آرمان علی‌وردی و برادر شهیدان وصالی، پدر شهید رسول خلیلی برگزار شد.