تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3805721
شناسه : 3805721
تاریخ :
کشف ۱۷ هزار لیتر سوخت قاچاق جاساز شده در زیر بار آهک اقتصاد ایران: یزد- مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد از کشف ۱۷ هزار لیتر سوخت قاچاق جاساز شده در زیر بار آهک از یک دستگاه کامیون خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمدمهدی مهاجریان در جمع خبرنگاران گفت: پرونده قاچاق ۱۷ هزار لیتر نفتگاز خارج از ضوابط تعیینی به ارزش پنج میلیارد و ۴۸۳ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مهریز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متخلف را به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۹۶۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.

به گفته مهاجریان، شعبه همچنین با توجه به بیشتر بودن ارزش خودرو از سوخت کشف شده، پنج میلیارد و ۴۸۳ میلیون ریال برابر ارزش سوخت برای خودرو حامل و همچنین ۸۰۰ میلیون ریال بابت جاساز کردن سوخت به جریمه اضافه و علاوه بر اصلاح وسیله نقلیه و برگرداندن آن به حالت استاندارد، متخلف را در مجموع به پرداخت ۱۷ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد افزود: ماموران نیروی انتظامی شهرستان مهریز در محور کمربندی زیر بار آهک یک دستگاه تریلی، سوخت قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.