تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3805692
شناسه : 3805692
تاریخ :
قانون و امنیت مردم خط قرمز پلیس است/تنوع گسترده خدمات اقتصاد ایران: بیرجند- فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به خدمات متنوع پلیس به مردم گفت: قانون و امنیت خطر قرمز نیروی انتظامی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شجاعی نسب صبح یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده‌های شهدای پلیس و دلجویی از آنان از جمله برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در خراسان جنوبی است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: شعار امسال هفته نیروی انتظامی «پلیس هوشمند، مردم قانون‌مدار» است و امیدواریم همه ما به عنوان یک شهروند پشت سر قانون حرکت کنیم.

شجاعی نسب با اشاره به اینکه برنامه‌های نیروی انتظامی از دریا تا مرز و از کویر تا درون شهرها و محلات را شامل شده و طیف گسترده‌ای از خدمات را شامل می‌شود، گفت: سینه ما برای مقابله باناهنجاری‌ها و امنیت مردم و حدود و ثغور کشور چون سدی مقاوم است و در این زمینه جان خود را نیز تقدیم می‌کنیم.

وی ادامه داد: تسهیل سفر، تقدیم گواهینامه و گذرنامه، پلاک گذاری وسایل نقلیه، رسیدگی به تظلمات مردمی در سطح کلانتری‌ها، پیشگیری از وقوع جرم، مدیریت ترافیک، وظیفه عمومی، مشاوره و مددکاری، مراقبت از فضای مجازی و ده‌ها مأموریت دیگر بین ما و مردم رابطه عمیقی ایجاد کرده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: با همراهی خوب مردم و مشارکت و حمایت نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و ائمه جمعه و شورای تأمین در خراسان جنوبی امنیت نسبی و پایدار برقرار است و مطالبات مردم در اولویت اقدامات ما قرار دارد.

شجاعی نسب با تأکید بر اینکه قانون و امنیت مردم خط قرمز ما است، گفت: ما همکاران خود در نیروی انتظامی را افرادی مجاهد می‌دانیم و بابت چنین همکارانی خداوند را سپاسگذاریم.