تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3805593
شناسه : 3805593
تاریخ :
نگرانی صهیونیست‌ها از مرگبار شدن حملات مقاومت عراق اقتصاد ایران: رسانه‌ها و کارشناسان صهیونیست با اشاره به اینکه حمله پهپادی چند روز قبل مقاومت عراق ، تلفات سنگینی در ارتش اسرائیل برجای گذاشت، تاکید کردند که گروه‌های عراقی تبدیل به چالش جدیدی برای تل‌آویو شده‌اند و پیچیدگی‌ زیادی در برخورد با آنها وجود دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بعد از هلاکت و زخمی شدن چند نظامی صهیونیست به دنبال حمله پهپادی که چند روز قبل مقاومت اسلامی عراق علیه جولان اشغالی انجام داد، صهیونیست‌ها نگران چالش جدید در برابر جبهه‌های مقاومت هستند.

رسانه‌های عبری در این زمینه اذعان کردند که ارتش اسرائیل در برخورد با حملات گروه‌های عراقی که از ابتدای جنگ تاکنون 170 پهپاد به سمت اسرائیل (فلسطین اشغالی) شلیک کرده‌اند، با پیچیدگی‌های زیادی مواجه‌اند.

«یوسی یهوشه» تحلیلگر نظامی شبکه آی 24 رژیم صهیونیستی در این زمینه اعلام کرد: خسارات وارده به ارتش اسرائیل در نتیجه حمله پهپادی عراق به پایگاه نظامی ارتش در جولان، بسیار زیاد است.

وی افزود: عملیاتی که توسط عراقی‌ها انجام شد واقعا شگفت انگیز بود و گروه‌های عراقی پهپادهایی را همچنان به مناطق مختلف از جمله ارتفاعات جولان، ایلات و ... شلیک می‌کنند.

این تحلیلگر صهیونیست تصریح کرد: ارتش اسرائیل در برخورد با گروه‌های عراقی با پیچیدگی‌های زیادی مواجه است و ما مجبوریم این موضوع را بر عهده آمریکایی‌ها بگذاریم.

وی تاکید کرد: ارتش اسرائیل باید چاره‌ای برای مقابله با چالش پهپادها پیدا کند تا دست کم تلفات در حملات پهپادی کمتر شود.

مقاومت اسلامی عراق که از همان ماه‌های ابتدایی نبرد طوفان الاقصی در کنار دیگر گروه‌های محور مقاومت به جبهه حمایت از غزه پیوست، همچنان به عملیات‌های خود علیه صهیونیست‌ها در عمق فلسطین اشغالی و همچنین حمله به پایگاه‌های آمریکا در منطقه ادامه می‌دهد.

در همین راستا مقاومت اسلامی عراق روز جمعه از سه حمله پهپادی خود به اهداف حیاتی رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی خبر داد؛ حملاتی که منجر به هلاکت و زخمی شدن حدود 30 نظامی صهیونیست گشت.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که یک پهپاد از سمت عراق وارد آسمان جولان اشغالی سوریه شد و رادارهای اسرائیلی نتوانست آن را شناسایی کند و هیچ هشداری هم به همین خاطر به نظامیان اسرائیلی داده نشد؛ به طوری که این پهپاد در داخل پایگاه ارتش اسرائیل منفجر شد و در نتیجه آن، دو نظامی کشته و 23 نظامی دیگر زخمی شدند. این نظامیان از تیپ معروف گولانی ارتش اسرائیل بودند.

انتهای پیام/