تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3805579
شناسه : 3805579
تاریخ :
تنها نیمی از آب مورد نیاز فضای سبز شهر اصفهان تأمین می‌شود اقتصاد ایران: اصفهان - رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کمتر از نیمی از نیاز آبی فضای سبزذ اصفهان تأمین می‌شود، این مجموعه به حدود ۶۰ میلیون متر مکعب آب نیاز دارد که اکنون نیمی از آن در دسترس است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نورصالحی صبح یکشنبه در نطق پیش از دستور صد و چهل و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک و تسلیت شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان و دیگر شهدای جبهه مقاومت اظهار کرد: باید توجه داشت که طی ماه‌های اخیر دیوانگی رژیم کودک کش اسرائیل به اوج خود رسیده و منجر به شهادت جمعی از مردم بی گناه و رزمندگان و سرداران جبهه مقاومت شده است.

وی با تقدیر از همه کسانی که در نمازجمعه باشکوه تهران شرکت کردند، اضافه کرد: بابت همه نعمت‌های الهی و در رأس آن رهبری شجاع خداوند را سپاس می‌گوئیم، رهبر انقلاب شجاعانه و دلیرانه در بین امت حضور پیدا کردند و قوت قلبی برای مردم بودند. ایشان با خطبه‌های خود تمام نقشه‌های دشمن را نقش برآب کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تأمین آب فضای سبز شهر اصفهان گفت: با میزان آب موردنظر کمتر از نیمی از نیاز فضای سبز تأمین می‌شود. این مجموعه به حدود ۶۰ میلیون متر مکعب آب نیاز دارد که اکنون کمتر از ۳۰ میلیون متر مکعب این نیاز آبی تأمین می‌شود و مردم نیز چنین شرایط بحرانی را در فضای سبز شهر مشاهده می‌کنند.

وی با اشاره به آغاز جشنواره فیلم کودک و نوجوان گفت: قرار بود که رویدادهای مختلفی در جریان این جشنواره در شهر برگزار شود اما به دلیل اتفاقات اخیر، بخشی از این برنامه‌ها لغو شد.

نورصالحی با اشاره به نمایشگاه فن نما گفت: این رویداد محلی برای عرضه خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها بود و ان شاء الله اصفهان بتواند به زودی به عنوان قطب فناوری و نوآوری کشور شود.

وی گفت: نیازهای افراد فعال این حوزه نیز باید فراهم شود تا زمینه‌ای برای رونق این فعالیت‌ها و تشویق این فناوران باشد.