تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3805577
شناسه : 3805577
تاریخ :
تفرقه، سیاست دشمن است/ ایران به پشتوانه رهبری، قوی و سربلند است اقتصاد ایران: قالیباف گفت: دنیا شاهد بود که ایران عزیز ما به پشتوانه وجود رهبری انقلابی و با درایت و ملتی هوشمند، قوی و سربلند است و نیروهای مسلح به پشتوانه رهبری و ملت دلگرم و قدرتمند هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۵ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: در ابتدا فرا رسیدن هفته فراجا را به کارکنان امنیت آفرین و خدمت آفرین تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. تأمین امنیت و آرامش مردم خدمت بزرگ پلیس به مردم جامعه است.

وی با اشاره به نماز جمعه این هفته، بیان کرد: بار دیگر مردم ایران حماسه وحدت آفریدند و همه با سلیقه‌های سیاسی مختلف برای حفظ کیان کشور و وحدت، پشت رهبری حکیم نماز وحدت خواندند و دنیا شاهد بود که ایران عزیز ما به پشتوانه وجود رهبری انقلابی و با درایت و ملتی هوشمند، قوی و سربلند است و نیروهای مسلح به پشتوانه رهبری و ملت دلگرم و قدرتمند هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن به هیچ وجه نمی‌تواند به عزت ما خدشه‌ای وارد کند. بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه ما باید تاکید کنیم که تفرقه سیاست دشمن است و تفرقه میان آحاد جامعه، میان دولت و ملت و میان دولت‌ها و ملت‌های اسلامی سمی مهلک است.

در حال تکمیل…