تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3805536
شناسه : 3805536
تاریخ :
خبری از سریال «کندو» احمدرضا درویش نیست! اقتصاد ایران: با وجود وعده‌ها و پیگیری‌ها، سریال "کندو" به کارگردانی احمدرضا درویش هنوز به مرحله تولید نرسیده و خبری از این پروژه درباره قهرمانان سیستان و بلوچستان نیست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، هنوز خبری از تولید سریال "کندو" احمدرضا درویش نیست. با اینکه اردیبهشت‌ماه امسال آخرین خبرها را مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرد تا درباره یکی از قهرمانان سیستان و بلوچستان این سریال قرار است ساخته شود اما هنوز به جایی نرسیده است.

بررسی‌های به عمل آمده از سوی تسنیم نشان می‌دهد که پروژه حتی به مرحله پیش‌تولید نیز نرسیده است. در حالی که می‌توان از پتانسیل و ظرفیت‌های کارگردان بزرگی چون احمدرضا درویش بهره برد، به نظر می‌رسد فرصت‌های موجود برای ساخت آثار با کیفیت در این زمینه به تأخیر افتاده است.

در اردیبهشت‌ماه، مهدی فرجی در گفت‌وگویی با رسانه‌ها اعلام کرد که فیلمنامه این سریال آماده و نوشته شده است و در حال حاضر توافقاتی برای تأمین منابع مالی آن در حال انجام است. سازمان صداوسیما و استانداری سیستان و بلوچستان هر کدام بخشی از این فرآیند را برعهده دارند.

حتی امیدواری وجود داشت که این سریال امسال کلید بخورد، اما آخرین پیگیری‌ها حاکی از آن است که هنوز به مرحله‌ پیش‌تولید هم نرسیده است.

در روزهایی که سازمان صداوسیما به ساخت آثار پرتره، تاریخی و الف ویژه روی آورده، نام‌هایی چون احمدرضا درویش برای "کندو" و مسعود جعفری جوزانی برای ساخت سریال "پوریای ولی" نیز به گوش رسیده است؛ اما هنوز خبری از این پروژه‌ها نیست.

به نظر می‌رسد نیاز است که این سریال‌ها هرچه زودتر به مرحله پیش‌تولید و تولید برسند تا فضایی برای نمایش آثار فاخر در تلویزیون باقی بماند.

انتهای پیام/