تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3805530
شناسه : 3805530
تاریخ :
تعامل اداره ورزش پیشوا با دانشگاه آزاد برای رفع کمبود اماکن ورزشی اقتصاد ایران: پیشوا- رئیس اداره ورزش و جوانان پیشوا از تعامل اداره ورزش این شهرستان با دانشگاه آزاد برای رفع کمبود اماکن ورزشی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، جواد ترابی روز یکشنبه در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیشوا ورامین و قرچک طی سخنانی گفت: با توجه به کمبود سرانه‌های ورزشی و عدم وجود سالن استاندارد در منطقه وجود مجموعه ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد ظرفیت مناسبی برای ورزش پیشوا است.

وی اظهار کرد: پیشوا از استعدادهای ناب ورزشی در رشته‌های مختلف بهره مند است و طی سال‌های اخیر با تعامل بسیار خوبی که بین دانشگاه آزاد و اداره ورزش و جوانان وجود دارد، رقابت‌ها و اردوهای متعددی در عرصه‌های مختلف استانی، کشوری و ملی در رشته‌های هاکی، کشتی، کونگ فو و… به میزبانی پیشوا برگزار و مورد رضایت مسئولان و ورزشکاران قرار گرفته است.

ترابی اضافه کرد: مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی مایه فخر ورزش پیشوا است و جا دارد به پاس خدمات و حمایت‌های همه جانبه این واحد دانشگاهی و آموزشی تقدیر ویژه ای به نمایندگی از جامعه بزرگ ورزش و جوانان غیور پیشوایی داشته باشیم.

وی در خاتمه برای برگزاری دوره‌های آموزشی اشتغال و کارآفرینی، مهارت‌های زندگی و سبک زندگی اسلامی ویژه دانشجویان به صورت رایگان اعلام آمادگی کرد و گفت: این دوره‌ها در طول سال با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شده و برای جوانان بسیار مؤثر و راهگشا است.‌