تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3805524
شناسه : 3805524
تاریخ :
۲۱ مرکز مشاوره ازدواج در استان سمنان فعالیت دارند اقتصاد ایران: سمنان- مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری سمنان از اعطای مجوز و فعالیت ۲۱ مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سعیده همتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه همه دستگاه‌ها و امکانات در راستای تشویق ازدواج و فرزند آوری در اولویت دارند، تاکید کرد: سامانه ملی ازدواج نیز تمام خدماتی که می‌تواند به صورت مردمی در کنار زوج‌های جوان بود، رقم زده است

وی افزود: اعطای مجوز و فعالیت ۲۱ مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در استان از جمله اقداماتی بوده که در راستای تحکیم بخشی به خانواده‌ها و همچنین ازدواج آسان و زندگی سالم در استان سمنان انجام شده است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری سمنان از آموزش شش هزار جوان در مشاوره‌های ازدواج در استان خبر داد و ابراز کرد: طرح ویژه وصال شیرین از جمله دیگر برنامه‌های مجموعه استانداری سمنان برای ترویج ازدواج آسان است.

همتی در ادامه از تولید نزدیک به سه هزار دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی در زمینه ازدواج و فرزند آوری خبر داد و افزود: این اقدامات در راستای تحکیم بنیان خانواده و فرزندآوری صورت می‌گیرد.