تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : نفت و انرژی
لینک : econews.ir/5x3805457
شناسه : 3805457
تاریخ :
قبض برق پاییز از ۱۸ هزار تومان تا یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اقتصاد ایران: مدیرکل امور انرژی و مشتریان توانیر با اشاره به تغییر الگوی مصرف ماههای غیرگرم با ورود به پاییز، از مشترکان به ویژه پرمصرفها خواست این موضوع را مدنظر قرار داده و برای این که با قبضهای با رقم نامتعارف و بالا روبه‌رو نشوند، مصرف برق خود را مدیریت کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، عبدالامیر یاقوتی، مدیرکل امور انرژی و مشتریان توانیر اظهار داشت: قبض برق مشترکانی که بیش از الگو مصرف کرده و در زمره خیلی پرمصرفها قرار می‌گیرند بیشتر تحت تاثیر این تغییر الگو قرار خواهد گرفت.

وی در عین حال تاکید کرد: مصرف برق 75 درصد مشترکین، زیرالگو (200 کیلووات ساعت در ماه) است که هزینه قبض آنها حدود 18 هزار تومان بالغ می‌شود، اما این مبلغ برای مشترکانی که بیش از الگو و تا مرز 800 کیلووات ساعت برق مصرف می‌کنند قبضشان پلکانی افزایش یافته و به حدود یک میلیون و 800 هزار تومان نیز می‌رسد.

مدیرکل امور انرژی و مشتریان توانیر خاطرنشان ساخت: در فصل گذر از دوره گرما به سرما هستیم و در مناطق عادی که مصرفشان 300 کیلووات در ماههای گرم بود به 200 کیلووات ساعت تغییر پیدا کرده و مشترکین این مناطق باید مدنظر داشته باشند با مدیریتی که در مصرفشان دارند از سطح الگو بیشتر مصرف نکنند تا با افزایش زیادی در قبض برق مواجه نشوند.

انتهای پیام/