تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3805455
شناسه : 3805455
تاریخ :
تراکتور به دنبال صعود به صدر/ فولاد در اندیشه پیروزی خارج از خانه اقتصاد ایران: تیم های فوتبال تراکتور تبریز و فولاد خوزستان آخرین بازی هفته هفتم لیگ برتر را امروز یکشنبه برگزار می کنند تا تکلیف نتایج های این هفته مشخص شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و فولاد در آخرین بازی هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر امروز یکشنبه ۱۵ مهر و در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار می‌گیرند.

در ۱۰ دیدار رو در روی گذشته دو تیم، ۴ پیروزی سهم تراکتور بوده و ۳ بار هم فولاد به ۳ امتیاز بازی دست یافته است و ۳ بازی هم با نتیجه تساوی خاتمه یافت. تقابل یحیی گل محمدی سرمربی فولاد با شاگردان سابق خود در تیم تراکتور می‌تواند از نکات جذاب این بازی باشد.

دو دیدار رفت و برگشت دو تیم در فصل گذشته با برتری تراکتور به پایان رسید و آخرین پیروزی فولاد مقابل سرخ‌پوشان تبریزی به تاریخ ۴ شهریور ۱۴۰۱ بر می‌گردد که فولاد با نتیجه ۳ بر ۲ تراکتور را از پیش رو برداشت.

روز گذشته (شنبه ۱۴ مهر) رأی پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند اعلام شد و دروازه‌بان تراکتور محکوم به پرداخت ۲۰ میلیارد تومان به باشگاه سابق خود شد و باید دید رأی این پروند روی عملکرد بیرانوند در بازی امروز تأثیر خواهد گذاشت یا خیر.

تراکتور با ۱۳ امتیاز به دنبال باز پس‌گیری صدر جدول از ملوان است و فولاد هم که توانسته با هدایت گل محمدی نتایج خوبی را کسب کند با ۱۱ امتیاز به دنبال کسب ۳ امتیاز بازی و ارتقای رتبه خود در جدول است.

نتایج دیدارهای این هفته به شرح زیر است:

*مس رفسنجان صفر - شمس آذر یک
*نساجی یک - ملوان یک
*ذوب آهن صفر - آلومینیوم ۴
*خیبر صفر - گل گهر صفر
*پرسپولیس یک- چادرملو صفر
*استقلال خوزستان صفر - سپاهان یک
*هوادار صفر - استقلال تهران ۲