تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3805421
شناسه : 3805421
تاریخ :
گازرسانی به ۱۹ روستای استان یزد در دست اقدام است اقتصاد ایران: یزد- مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از اجرای عملیات گازرسانی به ۱۹ روستای استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حامد خواجوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با نصب ۴ هزار و ۷۲۵ علمک و پذیرش ۷ هزار و ۳۰۸ اشتراک گاز در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری، تعداد علمک های نصب شده در استان یزد به ۲۹۲ هزار و ۷۸۱ عدد و تعداد مشترکین جذب شده به ۵۵۱ هزار و ۲۴۱ مشترک رسید که بر همین اساس ۹۹.۷ درصد جمعیت استان یزد تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته است.

وی با اشاره به گازدار شدن تمامی ۲۴ شهر استان و پوشش ۱۰۰ درصدی جمعیت شهری از گاز طبیعی افزود: با گازرسانی به ۱۱ روستا طی سال جاری، در حال حاضر ۹۸.۳ درصد جمعیت روستایی شامل ۷۵۰ روستا از نعمت گاز برخوردار شده و عملیات گازرسانی به ۱۹ روستای دیگر در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد یادآور شد: در سال جاری در مجموع ۲۷۹ کیلومتر شبکه پلی اتیلن و فلزی اجرا شده که بر همین اساس میزان شبکه اجرا شده در استان به ۱۳ هزار و ۳۰ کیلومتر رسیده که ۱۱ هزار و ۸۱ کیلومتر آن مربوط به شبکه پلی تیلن و یک هزار و ۹۴۹ کیلومتر آن مربوط به شبکه فولادی است.