تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3805406
شناسه : 3805406
تاریخ :
اربعین نماد سیاسی شیعه و هدایتگر مسیر است اقتصاد ایران: تهران- استاندار تهران با اشاره به اینکه همه عالم در فضا و مکتب حسینی(ع) مورد توجه هستند، گفت: اربعین نماد سیاسی شیعه و هدایتگر مسیر است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری شامگاه شنبه در آئین معنوی و مراسم تقدیر از خادمان اربعین حسینی (ع) که با حضور کمیته‌های مختلف اربعین در استانداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: همه کسانی که به طور مستقیم و حضوری و غیرمستقیم و غیرحضوری در اربعین خدمت کردند شایسته تقدیر هستند.

فخاری بیان کرد: اربعین نماد سیاسی شیعه و هدایتگر طی طریق و ادامه مسیر است.

استاندار تهران گفت: آنچه در اربعین به عنوان نماد سیاسی شیعه به نظر می‌رسد این است که امت شیعه در مسیر پرجنب و جوش و خروش جریان نهضت کربلا قرار گرفته اند.

فخاری با اشاره به اینکه ما همواره به دنبال بهانه هستیم که در رکاب رسیدن به وعده و قیام بزرگ که به منجر به آزادی بشر می‌شود در تلاش باشیم، افزود: استمرار این حضور توجه به آثار وضعی اربعین است که چگونه شکل می‌گیرد و توسعه می‌یابد و اثر وضعی خود را در عالم بشریت می‌گذارد.

وی عنوان کرد: آنچه در اربعین رخ می‌دهد مختص شیعه نیست و در سایر ادیان هم مورد توجه است و همه عالم در فضا و مکتب حسینی مورد توجه هستند و به این مقام و منزلت توجه می‌کنند.

استاندار تهران بیان کرد: سعادت همه ما بود که برای خدمت به زوار اربعین حسینی (ع) انتخاب شویم و در این مسیر قدم برداریم و پا در راه اخلاص بگذاریم و خادمین خوبی هم برای اباعبدالله باشیم.