تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3805201
شناسه : 3805201
تاریخ :
پایان سی امین دوره مسابقات رفاقت مهر در استان قزوین  اقتصاد ایران: قزوین- سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از پایان مرحله ی استانی سی امین دوره مسابقات رفاقت مهر با حضور تیم های برتر شهرستان‌های این استان، خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر ناصر صبوری غیاثوند اظهار کرد: سی امین دوره مسابقات فرهنگی، امدادی رفاقت مهر، یادواره شهید علی لندی، با رویکرد جدید استعدادیابی جوانان با حضور ۶۳ نفر از اعضای کانون‌های جوانان از ۶ شهرستان و ۳ دفترنمایندگی در این جمعیت، برگزار شد.

وی افزود: این رقابت ها با هدف ایجاد حس نوع دوستی، پرورش روحیه ی مشارکت جویی و تعامل و همدلی بین اعضا و ارتقای توانمندی‌های علمی و فرهنگی اعضا، انجام می‌شود.

صبوری غیاثوند عنوان کرد: مسابقات رفاقت مهر در پنج رشته امدادی؛ کمک های اولیه، حمل مصدوم، اسکان اضطراری، آزمون کتبی و رشته‌های غیر امدادی؛ زبان انگلیسی و نرم افزار برگزار شد.

وی ادامه داد: جوانان استان قزوین در هر رشته در بخش خواهران و برادران به رقابت در قالب رفاقت پرداختند که تیم های برتر به مرحله کشوری راه می یابند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین با اشاره به یادواره شهید علی لندی گفت: دانش آموز شهید علی لندی در دنیای امروز توانست با آن اقدام شجاعانه خود یاد شهدای نوجوان را زنده نماید و روشنگر، این مسیر مقدس شود تا الگوی بشردوستی برای نسل جوان باشد.

وی در پایان اظهار داشت: جوانی سرمایه ای است که در اختیار شما جوانان گذاشته شده است تا برای یک زندگی سعادتمند از آن بهره مند باشید بنابراین می‌بایست از این فرصت طلایی زندگی، بیشترین بهره برداری را داشته باشید.