تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3805160
شناسه : 3805160
تاریخ :
عملیات وعده صادق ۲ جهان را خیره کرده است اقتصاد ایران: ساری- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سپاه پاسداران با عملیات وعده صادق ۲ جهان را خیره کرد و قدرت کشور را به جهانیان نشان داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی معلمی شامگاه شنبه در جمع پاسداران و سربازان سپاه ساری گفت: حضور مقام معظم رهبری در نماز جمعه یک حضور تاریخی و بی سابقه بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: با اینکه دشمنان تهدید کرده بودند که دستشان به هر نقطه از ایران برای آسیب زدن می‌رسد اما امام المسلمین با شجاعت تمام و با اعلام قبلی در نماز جمعه مصلی تهران حضور پیدا کرد.

امام جمعه قائم شهر اظهار کرد: خداوند به انسان عقل عطا کرد و برای تکمیل هدایت بشر پیغمبران را مأمور هدایت کرد تا راهگشای زندگی بشر باشد.

وی افزود: یهودیان مدعی هستند که پیرو حضرت موسی و عیسی سلام الله علیها هستند اما کدام پیغمبر از بندگان خواسته که اگر در عرصه موفق نبودند زن و بچه را به خاک و خون بکشند، آیا جمهوری اسلامی قدرت هدف قراردادن خانه‌های مسکونی در سرزمین‌های اشغالی را ندارد؟

وی گفت: سپاه پاسداران با حمله موشکی چشم جهان را خیره کرد و قدرت خود را به جهان نشان داد اما بر سر زن وبچه ها موشک نینداخت و اعتراض مردمی در نقاط مختلف دنیا بخاطر همین موضوع است.

آیت الله علی معلمی در ادامه با اشاره به اینکه در قانون اساسی ما اقوام و اقلیت‌های چون یهود و مسیحیت در مجلس اسلامی نماینده دارند، عنوان کرد: این امتیاز بزرگی است برای آنها که شیعیان این امتیاز را ندارند، حدنصاب جمعیت حداقل ۱۵۰ هزار نفر در کشور می‌تواند یک نماینده در مجلس داشته باشند اما برای ادیان دیگر در ایران حداکثر ۲۰ هزار نفر است که این یک امتیاز ویژه برای آنان در قانون اساسی جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: این غده سرطانی که در دل کشورهای اسلامی نشانده شده در ۷۵ سال پیش به دست قدرت‌های استکباری آمریکا و انگلیس و برخی کشورهای عرب سر سپرده و خائن که هیچ تعهدی به اسلام ناب ندارندو با تبانی هم برای داشتن پایگاه نظامی، اطلاعاتی در منطقه به وجود آمده است.

نماینده ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی افزود: شهادت سید حسن نصرالله بسیار سنگین بودو خیلی‌ها در ابتدای کار تردید داشتند که آیا سید حسن نصرالله توانایی لازم را دارد یا خیر که الحمدالله با درایت و بصیرت انقلابی توانست نیروی حزب الله را مدیریت کند.