تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3805134
شناسه : 3805134
تاریخ :
پایان کار جودوکاران جوان در تاتامی جهانی با پنجمی نیک‌سرشت اقتصاد ایران: با کسب عنوان پنجم علیرضا نیک سرشت پرونده نمایندگان جودو ایران در مسابقات جوانان جهان بسته شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه رقابت‌های جودو جوانان جهان، امروز (شنبه) سه نماینده دیگر کشورمان به روی تاتامی رفتند که حاصل تلاش آنها تنها کسب یک عنوان پنجمی توسط علیرضا نیک‌سرشت بود. 

علیرضا نیک سرشت در وزن 100- کیلوگرم، بعد از یک استراحت در دور نخست، به مصاف کندرسی از مجارستان رفت و موفق شد این جودکار را ایپون کند. او در ادامه موفق شد تا نماینده تاجیکستان را نیز ایپون کند، اما در مرحله یک چهارم نهایی مغلوب نوزومو میکی از ژاپن شد و به جدول شانس مجدد راه یافت.  

در جدول شانس مجدد، نیک‌سرشت ابتدا موفق به شکست نماینده لهستان شد، اما در دیدار برای کسب مدال برنز مغلوب اژدر باقراوف از آذربایجان شد و با حضور در جایگاه پنجم بهترین نتیجه نمایندگان کشورمان در این مسابقات را کسب کرد. 

محمد مهدی مظلوم و امیر عباس موحد دو نماینده دیگر کشورمان در رقابت‌های وزن 100+ کیلوگرم بودند که با شکست مقابل حریفان خود از دور مسابقات کنار رفتند. مظلوم در نخستین مبارزه موفق به شست تاباروف از تاجیکستان شد، اما در ادامه مغلوب نماینده گرجستان شد و از دور مسابقات کنار رفت. 

موحد نیز در نخستین مبارزه هوانگ از کشور چین تایپه  را شکست داد، اما با شکست مقابل نماینده رومانی حذف شد.

پیش از این نیز الیاس پرهیزگار در وزن 81- کیلوگرم و امیر عباس چوپان در وزن 90- کیلوگرم از دور مسابقات حذف شده بودند. 

رقابت‌های جودو جوانان جهان از روز چهارشنبه 11 مهرماه با حضور 536 جودوکار از 67 کشور آغاز شد و امروز به پایان رسید. 

ایوب رستمی هدایت تیم ملی ایران در این مسابقات را برعهده خواهد داشت. محمد رضا غفاری به عنوان مربی این تیم را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/