تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3805055
شناسه : 3805055
تاریخ :
بیانات رهبر معظم انقلاب در جمعه نصر منشور جهاد و مقاومت است اقتصاد ایران: قم-جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: خطبه‌ آگاهی بخش، با صلابت و دشمن شکن امام خامنه‌ای در جمعه نصر نمایش قدرت امت اسلامی و منشور جهاد و مقاومت بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را در ادامه بخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

خطبه‌ی آگاهی بخش، با صلابت و دشمن شکن حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی در جمعه نصر، نمایش قدرت امت اسلامی بود و بی‌شک جهانیان، امت اسلامی و به ویژه دشمنان ملت ایران را در بهت و ناباوری فرو برد. دشمنان اسلام هیچ گاه نمی‌توانند عظمت قدرت ایمان و وحدت ملی جمهوری اسلامی را درک کنند و نماز جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ تجدید بیعت مردم با ولی امر مسلمین بود.

امروز، لازم است جهاد گران عرصه تبلیغ و تبیین به تحلیل محتوای عمیق سخنان رهبر معظم انقلاب دامت‌برکاته پرداخته و به آن به مثابه منشور جهاد و مقاومت توجه نشان دهند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تأکید بر اهمیت محوری نقش ولایت در تحکیم و ظهور اقتدار ملی ایران اسلامی، اعلام می دارد؛ عظمت و اقتدار امروز ما مرهون جایگاه رفیع ولایت است و تا زمانی که در مسیر هدایت‌ها و دستورات ولی فقیه حرکت کنیم، امداد و نصرت الهی تأمین خواهد شد.

مردم رشید ایران با حضور گسترده و پر شور خود در نماز جمعه تهران، پیوند ناگسستنی امام و امت را بار دیگر در برابر چشم جهانیان به نمایش گذاشتند و خط تحلیلیِ اشتباهِ دشمنان در فهم قدرت مردمی جمهوری اسلامی را آشکار کردند.

خداوند را بر وجود پر برکت زعیم عظیم الشأن و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای مدظله‌العالی و مردم وفادار کشورمان، سپاس می‌گوییم و به مردم لبنان، فلسطین و محور مقاومت اعلام می‌داریم، ایران به عنوان پرچمدار محور مقاومت با همه وجود بر عهد خود بر حمایت از مقاومت برای نابودی اسرائیل و مبارزه با استکبار جهانی پای می‌فشارد و این مجاهدت فی سبیل الله را هیچ گاه ترک نخواهد کرد.

سقوط اسرائیل نزدیک است و نماز شکر پیروزی در مسجد الاقصی اقامه خواهد شد، إن‌شاءالله.

«وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ»

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم