تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3804996
شناسه : 3804996
تاریخ :
بازتاب «نماز جمعه نصر» مقام معظم رهبری در رسانه‌های عراقی اقتصاد ایران: عملیات پیروزمندانه «وعده صادق ۲» و به دنبال آن برگزاری نماز جمعه نصر به امامت مقاوم معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای، با پوشش گسترده در رسانه های عرب زبان به ویژه کاربران مجازی عراقی همراه شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، عملیات پیروزمندانه «وعده صادق 2» که در پاسخ به ترور شهیدان اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله انجام شد و به دنبال آن برگزاری نماز جمعه نصر به امامت مقاوم معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای، با پوشش گسترده در رسانه های عرب زبان به ویژه کاربران مجازی عراقی همراه شد.

در همین راستا «علی الدفاعی»، سخنگوی مجلس اعلای عراق عملیات «وعده صادق 2» را عملیاتی پیروزمندانه توصیف می‌کند و می افزاید:«اهداف عملیات وعده صادق تحقق یافت. جمهوری اسلامی نشان داد که می‌تواند به رژیم صهیونیستی پایان دهد. پاسخ ایران فقط برای انتقام شهدای مقاومت نبود، بلکه برای خاتمه بخشیدن به هیمنه رژیم صهیونیستی در منطقه بود.»

 

 

عملیات وعده صادق , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , آیت‌الله سید علی خامنه‌ای , کشور عراق , مقاومت عراق ,

یک کاربر عراقی نیز در صفحه «ایکس» خود به همزمانی برگزاری مراسم نمازجمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب و سفر سید عباس عراقچی، وزیر خارجه کشورمان به بیروت اشاره کرده و می‌نویسد:«برگزاری نماز جمعه به امامت رهبری و سفر وزیر امور خارجه ایران به لبنان در معیت جنگنده‌ها  و تأکید جمهوری اسلامی بر حمایتش از لبنان و محور مقاومت، نشان می‌دهد که ایران برای پاسخگویی به هرگونه حماقت خصمانه صهیونیست‌ها آمادگی دارد.»

عملیات وعده صادق , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , آیت‌الله سید علی خامنه‌ای , کشور عراق , مقاومت عراق ,

 

«احمد عبدالساده»، نویسنده و روزنامه نگار نزدیک به مقاومت عراق ضمن اشاره به نماز جمعه نصر، خطبه رهبر معظم انقلاب را دارای 4 پیام دانسته است: «خطبه جمعه نصر امام خامنه‌ای، اولاً پیام التزام به ادامه حمایت از همه جبهه‌های مقاومت به ویژه جبهه مقاومت در لبنان و غزه و ثانیا پیام وفاداری به خون و راه سید الشهدای مقاومت سید حسن نصرالله؛ ثالثا پیام صلابت و استواری در برابر دشمنان صهیونیستی و آمریکایی و چهارم، رزمندگان مقاومت در لبنان و غزه حتما به پیروزی خواهند رسید.
تا زمانیکه مقاومت در دستان رهبری شجاع، عادل، حکیم و عظیمی چون امام خامنه ای است، مقاومت در اتحاد با پیروزی قرار دارد.» 

عملیات وعده صادق , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , آیت‌الله سید علی خامنه‌ای , کشور عراق , مقاومت عراق ,

 

«علی الفتلاوی» عضو ائتلاف فتح در مصاحبه با پایگاه خبری «المعلومه» حمله موشکی ایران را عاملی بر تضعیف و فروپاشی رژیم صهیونیستی می‌داند.

عضو ائتلاف فتح در این گفتگو می افزاید: «رژیم صهیونیستی علیرغم قدرتی که در اختیار دارد، در نتیجه حملات موشکی ایران به سایت‌های حساس نظامی آن، در موقعیت ضعیفی به سر می‌برد. این موجودیت از درون شکسته شده و دولت نتانیاهو نمی‌تواند به سمت گشودن جبهه سوم پس از جبهه غزه و لبنان حرکت کند.»

عملیات وعده صادق , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , آیت‌الله سید علی خامنه‌ای , کشور عراق , مقاومت عراق ,

 

از جمله نکات قابل تامل حضور «قیس الخزعلی»، دبیرکل عصائب اهل الحق در صف نخست نماز جمعه روز گذشته تهران بود که علاوه بر کاربران مجازی عراقی، توجه کارشناسان حوزه عراق را به خود جلب کرد که نشاندهنده اهمیت جایگاه مقاومت اسلامی عراق در خط مشی جدید این جبهه است.

انتهای پیام/