تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3804904
شناسه : 3804904
تاریخ :
حمله سنگین موشکی حزب‌الله به بندر اشغالی حیفا+ فیلم اقتصاد ایران: حزب‌الله لبنان بندر اشغالی حیفا، شهرک صهیونیست‌نشین «کرمئیل» و چند منطقه دیگر در شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات سنگین موشکی قرار داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای چند انفجار در بندر حیفا، منطقه «الکریوت» و اطراف آن در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

این رسانه‌ها اعلام کردند که آژیرهای خطر در بندر اشغالی حیفا و مناطق اطراف آن در پی حمله گسترده موشکی از جنوب لبنان به صدا درآمده و شماری از موشک‌ها به حیفا و شهرک صهیونیست‌نشین «کرمئیل» در الجلیل اشغالی اصابت کرده و باعث آتش‌سوزی‌های گسترده شده است.

رسانه‌های عبری اذعان کردند که حدود ۳۰ موشک از جنوب لبنان به شهرک «کرمئیل» شلیک شد که شماری از آنها به این شهرک اصابت کردند و بر اثر آن دست‌کم سه صهیونیست زخمی شدند.

پایگاه خبری صهیونیستی «والا» اذعان کرد که انفجارها در حیفا مدت زمان طولانی ادامه داشت و خودروهای امدادی به سرعت به سمت مناطقی که موشک به آن اصابت کرده بود، اعزام شدند.

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که برای حمایت از مردم غزه و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان، ساعت ۱۴:۱۰ بعدازظهر امروز شنبه شهرک صهیونیست نشین کرمئیل را هدف حمله سنگین موشکی قرار داده است.

رسانه‌ها تصاویر از لحظه تلاش ناکام سامانه پدافند هوایی ارتش اشغالگر با حمله موشکی حزب الله به حیفا منتشر کردند.