تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3804874
شناسه : 3804874
تاریخ :
هیمنه پوشالی اسرائیل در هم شکسته شده است اقتصاد ایران: بندرعباس-رئیس اداره تبلیغات اسلامی بستک گفت: امروز به برکت خون شهدا، هیمنه پوشالی اسرائیل مستقیماً و بی‌واسطه توسط موشک‌های پیشرفته و غیرقابل پیش‌بینی ایران در هم شکست شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی دمی زاده ضمن تحلیل حمله موشکی موفق «وعده صادق ۲» اظهار کرد: در گذشته تقابل ایران و اسرائیل توسط عوامل پیاده نظام و واسطه‌ها انجام می‌شده و چه بسا اسرائیل اقدامات ضد امنیتی که انجام می‌داد را نمی‌پذیرفت و گردن نمی‌گرفت و کشور ما هم در مقابله و مواجهه با اسرائیل به طور غیرمستقیم درگیری‌هایی داشتند و شاید دو طرف طی این سالیان همدیگر را محک می‌زدند و سطح توان خود را می‌سنجیدند.

وی افزود: برای اسرائیل این توهم پدید آمده بود که در صحنه‌های نبرد حریفی ندارد و هر حمله‌ای انجام بدهد کسی جرأت پاسخگویی ندارد و از طرفی هم اسرائیل خودش را از نظر سامانه‌های دفاعی، نظامی و پدافندی در دنیا برتر می‌دانست و هیچ نقصی در خود نمی‌دید.

دمی زاده تاکید کرد: مسئله‌ای که همیشه توسط پیاده نظام و رسانه‌های دشمن برای ناامید کردن مردم ایران مطرح می‌کردند این بود که موشک‌ها و توان دفاعی ما غیرواقعی است و حقیقت ندارند اما همه حقیقت موشک‌های ایرانی را مشاهده کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک گفت: امروز به برکت خون شهدا، همینه پوشالی اسرائیل مستقیماً و بی‌واسطه توسط موشک‌های پیشرفته و غیرقابل پیش‌بینی ایران در هم شکسته شده است و سامانه گنبد آهنین عاجز و ناتوان در مقابل حملات مشروع ایران اسلامی بود، با افتخار اعلام می‌کنیم این موشک‌ها ساخت ایران و فرزندان ایران زمین است و باید گفت آنچه که جدای از شلیک موشک باعث تحیر دنیا شد قدرت سایبری ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین دمی زاده بیان کرد: در عملیات وعده صادق ۲، ایران به معنای واقعی کلمه اسرائیل را غافلگیر کرد؛ موشک‌های پیشرفته ایران با موفقیت به مراکز موساد و شاباک و IDF ارتش اسرائیل اصابت کرد. این اقدام مقتدرانه ایران اسلامی باعث شد آمریکا که خود را ابرقدرت می‌داند به ایران التماس کند که حمله را متوقف کند.

وی تصریح کرد: طبق نقل صریح مسؤولان ارشد نظامی کشور، در عملیات وعده صادق ۲ از بخش غافلگیر کننده توان نظامی استفاده نشد و هنوز وقت استفاده از موشک‌های نسل جدید فرا نرسیده و لازم است جوانان عزیز و نوجوانان که گاهی سرگرم دنیای مجازی‌اند، متوجه باشند که به فضل خدای متعال این عملیات‌ها آغاز نابودی این غده سرطانی و این رژیم کودک‌کش خواهد بود.