تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3804797
شناسه : 3804797
تاریخ :
احداث ۶۰۰ مدرسه در خوزستان از سال ۱۴۰۰ تاکنون اقتصاد ایران: اهواز- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: از سال ۱۴۰۰ تاکنون ۶۰۰ مدرسه با ۲ هزار و ۲۰۰ کلاس درس و با زیربنای ۲۲۱ هزار متر مربع در استان احداث شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سعیدی‌پور پیش از ظهر امروز شنبه در آئین افتتاحیه هنرستان فنی‌وحرفه‌ای شوشتر اظهار کرد: اقدامات ارزشمندی در راستای مدرسه‌سازی در خوزستان در حال انجام است و افتتاح هنرستان فنی‌وحرفه‌ای سید علیرضا آل‌محمد از آن جمله است.

وی افزود: این هنرستان در مساحتی بالغ بر ۷۰۰ متر مربع و با ۳ هزار مترمربع فضای آموزشی احداث شده است.

سعیدی پور گفت: اعتبار ساخت این پروژه آموزشی ۴۰ میلیارد تومان است و از برجسته‌ترین و فاخرترین فضاهای آموزشی در استان خوزستان محسوب می‌شود که مجهز به امکاناتی نظیر چمن‌مصنوعی است.

وی بیان کرد: ساخت این فضای آموزشی از سال ۱۳۹۰ آغاز شد و به مدت ۱۳ سال متوقف شده بود که با حمایت‌های دولت شهید رئیسی فرآیند ساخت آن مجدداً آغاز شد.

سعیدی‌پور با اشاره به حمایت خیرین از مدرسه‌سازی در خوزستان گفت: خیرین مدرسه‌ساز در این استان نقش زیادی در توسعه فضاهای آموزشی دارند.

وی بیان کرد: در حال حاضر نزدیک به ۶۰ کلاس درس در شهرستان شوشتر در دست اجراست که پیشرفت ۶۰ درصدی دارند. مدرسه ۱۲ کلاسه شهرک اندیشه از این پروژه‌های آموزشی است که پیگیر اعتبارات ساخت آن هستیم.

سعیدی‌پور اظهار کرد: از سال ۱۴۰۰ تا کنون ۶۰۰ مدرسه با ۲ هزار و ۲۰۰ کلاس درس و با زیربنای ۲۲۱ هزار متر مربع احداث شده است.