تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3804756
شناسه : 3804756
تاریخ :
مسلمانان مکلف به کمک مالی به مردم لبنان و جبهه مقاومت هستند اقتصاد ایران: قم- عضو دفتر استفتائات مقام معظم رهبری گفت: کمک‌های مالی، مادی و معنوی مسلمانان کمک شایانی با توجه به خسارات وارد شده به مردم لبنان و جبهه مقاومت می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسین فلاح زاده ظهر شنبه در جلسه ستاد مرکزی اعتکاف کشور اظهار کرد: همه باید با تاسی بر فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر مددرسانی به لبنان و جبهه مقاومت گام برداریم.

عضو دفتر استفتائات مقام معظم رهبری بیان کرد: فعلاً نیروی‌های نظامی برای مقابله با رژیم صهیونیستی و دشمن مکلف نیستند و در حال حاضر اعلام حمایت از مظلومین و آمادگی مبارزه بسنده می‌کند.

وی ابراز کرد: در حال حاضر کمک‌های مالی، مادی و معنوی کمک شایانی با توجه به خسارات وارد شده به مردم لبنان می‌کند.

حجت الاسلام فلاح زاده ادامه داد: امروز در شرایط حساسی قرار دادیم و این امر اقتضا می‌کند تا جهاد تبیین انجام شود تا جنایات وارده دشمنان روشنگری و تبیین شود.

عضو دفتر استفتائات مقام معظم رهبری عنوان کرد: جهاد قلبی و اعتقادی از اهم جهادها در برابر ظلم‌های دشمنان و حمایت از ستم دیدگان است.

حجت الاسلام فلاح زاده خاطرنشان کرد: دو جهاد مهم قلبی و تبیین در خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته و سخنرانی اخیرشان متجلی بود که مسلمان موظف هستند تا این امر را محقق کنند.