تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3804743
شناسه : 3804743
تاریخ :
انتصاب سرپرست مرکز امور بین‌الملل سازمان محیط زیست اقتصاد ایران: آرمان خورسند به عنوان سرپرست جدید مرکز امور بین‌الملل و کنوانسیون‌های سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با حکمی از سوی دکتر شینا انصاری؛ معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، آرمان خورسند به عنوان سرپرست جدید مرکز امور بین‌الملل و کنوانسیون‌های سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.

آرمان خورسند در مراسم معارفه خود با اشاره به اینکه موضوعات محیط زیستی از جمله مسائلی است که روز به روز اهمیت آن بیشتر نمایان‌تر می‌شود، گفت: باید توجه کنیم که مشکلات و معضلات محیط‌زیستی مرزهای سیاسی و جغرافیایی را به رسمیت نمی‌شناسد و زمانیکه پدیده‌های طبیعی رخ می‌دهد زندگی همه انسان‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: مسائل محیط زیستی در حوزه بین‌الملل تمرکز بر روی موضوعاتی دارد که ابعاد مختلف زندگی ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و با توجه به اهمیت راهبردی و ذات چند وجهی این مسائل نمی‌شود با نگاه تک بعدی به آنها نگاه کرد.

سرپرست مرکز امور بین‌الملل و کنوانسیون‌های سازمان حفاظت محیط‌زیست تصریح کرد: برای پیشبرد فعالیت‌ها کار بین بخشی را در این حوزه تقویت خواهیم کرد و امیدواریم سایر دستگاه‌ها و نهادهای ناظر و بالادستی نیز در این زمینه به ما کمک کنند.

وی پیش از این مشاور وزیر راه و شهرسازی و دبیر کمیته ملی اسکان بشر جمهوری اسلامی ایران را بر عهده داشت.

انتهای پیام/