تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3804741
شناسه : 3804741
تاریخ :
کاشت نهال در محور دربند به یاد "شهدای مقاومت" اقتصاد ایران: ۱۸۰ نهال با بن بالا به یاد شهدای مقاومت در محور خیابان دربند کاشته شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، یادواره شهدای مقاومت با حضور سید مهدی صباغ؛ شهردار منطقه یک، معاونین و مدیران و خانواده معظم شهدا با کاشت 180 نهال با بن بالا  در محور خیابان دربند انجام شد.

سید مهدی صباغ در حاشیه این مراسم گفت: در راستای گرامیداشت مقام شامخ شهدای مقاومت در این روزها و به یاد سید شهدای مقاومت سید حسن نصرالله، شهید مجاهد اسماعیل هنیه و سردار شهید عباس نیلفروشان، شهرداری منطقه اقدام به کاشت 180 نهال در محور خیابان دربند از شما ل به سمت جنوب برای نخستین‌بار کرده است.

صباغ افزود: این درختان از نوع زیتون و چنار با بن بالای 40 و عمر 15 ساله هستند که بر رشد سریع و سرسبزی درختان و منظر شهری تأثیر خواهد داشت و همچنین برای آبیاری این درختان اداره فضای سبز منطقه اقدام به 1500 متر طول، لوله‌کشی جهت آبیاری تحت فشار کرده است.

وی با تاکید بر گسترش و تقویت فضای سبز منطقه یک از کاشت 14 هزار درخت در دوسال اخیر و 1400 درخت با بن بالا در محور های اصلی نظیر خیابان های شهرداری، ولی‌عصر(عج)، شهید بدیعی، شهید باهنر و شریعتی با گونه متنوع در چند ماه گذشته خبر داد.

انتهای پیام/