تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3804714
شناسه : 3804714
تاریخ :
پروژه‌های چهارخطه فعال لرستان تا پایان سال مالی افتتاح می‌شوند اقتصاد ایران: خرم‌آباد - معاون اداره کل راه و شهرسازی لرستان تأکید کرد: در صورت تأمین اعتبار، پروژه‌های چهارخطه فعال این استان تا پایان سال مالی جاری افتتاح می‌شوند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لرستان، داریوش اسدزاده در سخنانی، اظهار داشت: در صورت تأمین اعتبارات لازم، پروژه‌های چهارخطه فعال لرستان تا پایان سال مالی جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

وی عنوان کرد: پروژه‌های چهارخطه کوهدشت - «زانوگه»، «دهریز» - نهاوند، خرم‌آباد - نورآباد و تقاطع «شول آباد» با جدیت تمام در حال انجام عملیات اجرایی هستند.

معاون اداره کل راه و شهرسازی لرستان، ادامه داد: محور کوهدشت - «زانوگه» ۱۷ کیلومتر است که ۳.۵ کیلومتر از آن به بهره‌برداری رسیده و پنج کیلومتر از آن هم در سال گذشته به پیمان رفته که پیمانکار آن با جدیت در حال انجام عملیات اجرایی است و قرارداد پنج کیلومتر دیگر هم در همین هفته منعقد می‌شود.

اسدزاده، تصریح کرد: پیگیر هستیم تا در قالب مسیر اربعین محور اسلام‌آباد - «بابازید» و «زانوگه» تا «بلوران» به طول ۳۲ کیلومتر را در پیمان قرار دهیم.

وی گفت: آسفالت تقاطع «شول آباد» در سه‌لایه آسفالت در حال انجام است که در این ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون اداره کل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به عملیات اجرایی محور «دهریز» - نهاوند، بیان داشت: این محور ۱۱ کیلومتر است که هفت کیلومتر آن در حال آسفالت است.

اسدزاده، افزود: در این مسیر یک تقاطع به نام «جعفرآباد» قرار دارد که فقط دال آن باقی‌مانده است و در صورت تأمین اعتبار و رفع معارضین تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان داشت: قرارداد پیمانکار پروژه چهارخطه خرم‌آباد - نورآباد به علت پر شدن سقف مبلغ پایان‌یافته است و چون این پروژه‌ها تفویضی است باید برای ادامه کار مجوز شرکت ساخت گرفته شود.

معاون اداره کل راه و شهرسازی لرستان، یادآور شد: باتوجه‌به اینکه قرارداد پیمانکار پروژه چهارخطه خرم‌آباد - نورآباد به علت پر شدن سقف مبلغ قرارداد پایان‌یافته و این پروژه تفویض شده از شرکت ساخت و توسعه راه‌های کشور به استان است می‌بایست برای ادامه کار از شرکت ذکر شده مجوز لازم گرفته شود.

اسدزاده، افزود: این مجوز در روزهای گذشته اخذ و پیمانکار هم مشخص شده که در حال انعقاد قرارداد است.

وی اضافه کرد: از ۸۵ کیلومتر طول این محور فقط پنج کیلومتر آن باقی‌مانده تا به بهره‌برداری کامل برسد و در صورت تأمین اعتبار تا پایان سال مالی جاری افتتاح خواهد شد.