تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3804712
شناسه : 3804712
تاریخ :
تحویل۴۰۰ مسکن تا پایان سال در یزد/ واگذاری ۴ هزار قطعه برای ساخت اقتصاد ایران: یزد- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد از واگذاری ۴۰۰ واحد مسکونی و ۴ هزار قطعه برای ساخت تحویل به متقاضیان تا پایان سال خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

علیرضا نادریان‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار از ساخت ۲۲ هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد و اعلام کرد: نیمی از این واحدها در قالب بنیاد ساخت در حال اجرا است به طوری که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این واحدها را تکمیل کرده و تحویل می‌دهد.

وی افزود: تاکنون ۲ هزار و ۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن از سوی بنیاد مسکن تحویل متقاضیان استان یزد شده است و تا پایان سال نیز در قالب بنیاد ساخت ۴۰۰ واحد دیگر واگذار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن یزد تاخیر در آورده متقاضیان و پرداخت تسهیلات از سوی بانک را عامل تاخیر در تحویل پروژهای طرح نهضت ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی اضافه کرد: نیم دیگر واحدها در قالب گروه ساخت است که زمین برای ساخت به متقاضیان واگذار می شود که در این قالب نیز تا مایان سال ۴ هزار قطعه واگذار خواهد شد.

نادریان زاده با بیان اینکه متقاضیان گروه ساخت با استفاده از تسهیلات و خدماتی فنی بنیاد نسبت به ساخت اقدام می‌کنند، بر تلاش بنیاد مسکن به انجام تعهدات تاکید کرد.