تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3804697
شناسه : 3804697
تاریخ :
توانمندی زامیاد در حل مشکلات حمل و نقل عمومی کشور اقتصاد ایران: عصر خودرو- رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از غرفه شرکت زامیاد در بیستمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری، از تنوع و کیفیت محصولات این شرکت ابراز رضایت کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، مهدی چمران در این بازدید با اشاره به لزوم حمایت از تولیدات داخلی بیان داشت: در وهله اول به دنبال استفاده از خودروهای داخلی هستیم و باید این کار را انجام دهیم.

وی با اشاره به محصولات جدید زامیاد از جمله وانت پادراپلاس و مینی‌تراک واندر دوکابین، گفت: محصولات ارائه شده در این نمایشگاه، بسیار خوب است و امیدواریم هر چه سریع‌تر به بازار عرضه شوند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین با یادآوری این موضوع که مذاکرات مختلفی با خودروسازان برای تأمین اتوبوس‌های جدید صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: با رفع چالش‌هایی مانند: تأمین موتور و گیربکس از خارج و مشکلات ارزی، نیازهای حمل‌ونقل شهری برطرف می شود؛ ضمن اینکه اگر شرکت زامیاد بتواند سالانه 500 دستگاه اتوبوس شهری در اختیار شهر تهران قرار دهد، کمک شایانی به مشکلات حمل و نقل مسافری این کلان شهر خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: تلاش برای تولید داخلی اتوبوس با کیفیت بالا و قیمت رقابتی باید ادامه یابد تا بتوانیم با محصولات پیشرفته جهانی رقابت کرده و نیازهای شهروندان را برطرف کنیم.

علاوه بر این سید جعفر تشکری هاشمی عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در بازدید از غرفه شرکت زامیاد در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری تهران، بر اهمیت همکاری و مشارکت شهرداری‌ها با تولیدکنندگان داخلی و توانایی محصولات زامیاد در حل مشکلات حمل و نقل عمومی و مسافری کشور تاکید کرد.

تشکری هاشمی با اشاره به نقش محصولات جدید شرکت زامیاد در حوزه‌های خدمات شهری و حمل و نقل، بیان داشت: این محصولات دارای ظرفیت بالایی هستند که می‌توانند به بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی و مسافری در کشور کمک کنند و امیدواریم با شهرداری تهران و شهرداری‌های کشور توافقاتی برای توسعه این محصولات داشته باشیم.

وی همچنین در خصوص نقش شهرداری و شورای شهر در حمایت از خودروسازان داخلی خاطر نشان کرد: نگاه ما باید به داخل مرزها باشد. باید به کارگران و صنعتگران ایرانی احترام بگذاریم و اجازه ندهیم که مورد بی‌مهری قرار گیرند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: اگر شهرداری‌ها حمایت و پشتیبانی کنند، کیفیت محصولات قابل ارتقاء است و این تنها با همیاری و تلاش مشترک ممکن می‌شود. محصولات شرکت زامیاد می‌توانند به عنوان یک راه‌حل موثر در بهبود سیستم حمل و نقل عمومی در کشور مطرح شوند.

تشکری هاشمی در پایان یاد آور شد: باید از صنعتگران ایرانی حمایت کنیم تا بتوانیم نقش واقعی آن‌ها را برگردانیم.

گفتنی است، غرفه شرکت زامیاد در بیستمین نمایشگاه حمل‌ونقل شهری تهران در سالن A5 از ساعت 10 تا 17، تا 14 مهرماه میزبان علاقه‌مندان و متخصصان صنعت خودرو در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب تهران خواهد بود.