تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3804683
شناسه : 3804683
تاریخ :
جذب دانشجویان نخبه به "دانشگاه فرهنگیان" با مزایای ویژه اقتصاد ایران: رئیس دانشگاه فرهنگیان درباره جذب دانشجویان نخبه سایر دانشگاه‌ها گفت: دانشجویان به مدت ۲۴ ماه تحت بورسیه آموزش و پرورش قرار می‌گیرند و دوران تحصیل خود را به پایان می‌رسانند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رجبعلی برزویی؛ رئیس دانشگاه فرهنگیان در خصوص جذب دانشجویان نخبه از سایر دانشگاه‌ها به دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: با توجه به نیاز شدید آموزش و پرورش به نیروی انسانی، آئین‌نامه‌ای تصویب کرده‌ایم که بر اساس آن، استعدادهای برتر دانشجویی برای معلمی جذب خواهند شد.

وی افزود: این آئین‌نامه به گونه‌ای طراحی شده است که دانشجویان نخبه پس از دو سال و گذراندن حداقل 50 واحد درسی می‌توانند در فراخوان‌های دانشگاه فرهنگیان شرکت کنند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: در این فرایند، دانشجویان از دانشگاه خود جدا نمی‌شوند و دوره چهار ساله تحصیل خود را در همان دانشگاه ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: دانشجویان به مدت 24 ماه تحت بورسیه آموزش و پرورش قرار می‌گیرند و در دو سال پایانی تحصیل، حدود 500 ساعت آموزش‌های تربیتی، فرهنگی، مهارتی، کارآموزی و کارورزی را در تابستان و پایان هفته‌ها دریافت خواهند کرد.

کنکوری‌ها در ارزیابی دانشگاه فرهنگیان چگونه بررسی می‌‌شوند؟

برزویی خاطرنشان کرد: این دانشجویان از تمام مزایای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/