تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3804673
شناسه : 3804673
تاریخ :
عصر شعر «غزل‌سرایان» کشور در سنندج برگزار می‌شود اقتصاد ایران: سنندج_رییس حوزه هنری کردستان گفت: عصر شعر «غزل سرایان» کشور با حضور ۶ استان کشور در سنندج برگزار می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، اسعد فرهادی ظهر شنبه به خبرنگاران رسانه‌های کردستان اظهار کرد: در راستای توسعه فرهنگ وادب ایرانی و بومی حوزه هنری استان کردستان از فعالیت‌ها و تولیدات هنری هنرمندان شاعر و داستان نویس استان حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه حوزه هنری کردستان در راستای توسعه فرهنگ و ادب ایرانی میزبان نغمه‌های پاییزی «غزل‌سرایان» کشور است، افزود: این مراسم با حضور غزل‌سرایانی از ۶ استان کشور در سنندج برگزار می‌شود.

فرهادی خاطرنشان کرد: در این مراسم که چهارشنبه ۱۸ مهرماه در مجتمع فرهنگی هنری پارک شهدای سنندج برگزار می‌شود، شاعرانی از استان‌های سیستان و بلوچستان، لرستان، ایلام، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، کردستان و حضور شاعری مهمان از کشور پاکستان حضور دارند.

رئیس حوزه هنری کردستان اضافه کرد: شاعران و اساتید «طیبه مهبندانی» از سیستان و بلوچستان، «جلیل صفربیگی» و «حمید رضا رستم پور» از استان ایلام، «جلیل آهنگرنژاد»، «علی سهامی»، «رضا موزونی» و «رضا جمشیدی» از کرمانشاه، «محمد سعید نجاری (ماموستا آسو)» از آذربایجان غربی، شاعرانی از استان لرستان و همچنین «سید احمد حسینی» ملقب به «شهریار پاکستان» به عنوان مهمان در این عصر شعر حضور دارند.