تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3804649
شناسه : 3804649
تاریخ :
خطبه‌های نماز جمعه مقام معظم رهبری حجت را بر همه تمام کرد اقتصاد ایران: گناوه- رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه گفت: خطبه‌های نمازجمعه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در «جمعه نصر» حجت را بر همگان تمام کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام علی محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه خطبه‌های نمازجمعه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در «جمعه نصر» حجت را بر همگان تمام کرد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با صلابت و شجاعت همیشگی خود در جمعه‌ای که به «جمعه نصر» نام گرفت، پا در عرصه میدان گذاشت تا به همگان این پیام را صادر کند که ما مرد جنگیم و از تهدیدات و یاوه گویی دشمنان هراسی نداریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با بیانات آتشین خود، دشمن را مأیوس کرد و ضربه مقاومت را به پیکره فرسوده رژیم کودک کش اینگونه تشریح فرمودند که اسرائیل با این ضربه، هفتاد سال به عقب کشیده شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه بیان کرد: اسرائیلی که تلاش می‌کرد روزی نیل تا فرات را به نفع خود مصادره کند، حالا به دست و پا افتاده که برای بقا و حیات خود قدمی بردارد و نعره زنان و زوزه کشان به دامن این و آن آویخته می‌شود.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: دشمن صهیون با به شهادت رساندن مردم بی دفاع در جبهه‌های مقاومت فلسطین، لبنان، یمن و دیگر کشورهای مقاوم نقشه امپراطوری جهان را در سر می‌پروراند که با ضربه نیروهای اسلام، چندین سال به عقب رانده شد.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیوست وعده صادق ۲ را با حضور، ایراد خطبه و اقامه نماز در مصلی بزرگ تهران در انظار عمومی کامل کرد و با آرامش همیشگی این برنامه تاریخی را به پایان رسانید.

وی خاطر نشان کرد: دنیا بداند ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره حامی و پشتیبان مظلوم بوده و در طول تاریخ چهل سالگی این نظام مقدس به همگان ثابت شد که ایران مدافع مظلوم و یاور ستمدیدگان چه در غزه و لبنان و چه در آفریقا و سایر نقاط جهان است.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: مردم با حضور در نماز جمعه تهران و اقامه نماز پشت سر ولی خدا و نایب امام زمان (عج) در صف مقدم جهاد عملی قرار گرفتند و قوت قلبی برای نظام اسلامی بودند.