تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3804627
شناسه : 3804627
تاریخ :
بیشترین تماس با سامانه ۱۴۱ شکایت ازحوزه جابه‌جایی بار و مسافر است اقتصاد ایران: خرم‌آباد - مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: بیشترین تماس با سامانه ۱۴۱ شکایت از حوزه جابه‌جایی بار و مسافر بوده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، عارف امرایی در سخنانی، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه ۱۴۰۳، ۷۹ هزار و ۷۵۲ تماس مردمی با سامانه گویای ۱۴۱ برقرار شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با ۶۸ هزار و ۳۵۴ تماس، ۱۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: بیشترین تماس‌های مردمی با سامانه مذکور در خصوص شکایات باری و مسافر، مشکلات مشاهده شده جاده‌ای و وضعیت جوی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، بیان کرد: در شهریورماه سال جاری تردد ۱۲ میلیون و ۴۶ هزار و ۷۶۱ تردد بین استانی در محورهای استان به ثبت رسیده است.

امرایی، تصریح کرد: بیشینه حضور وسایل نقلیه غیربومی بر اساس پلاک خوانده شده توسط سامانه‌های پلاک خوان در بازه یک‌ماهه شهریور ۱۴۰۳،۶۸۶ هزار و ۱۹۰ وسایل نقلیه مشاهده شده که در بازه یک‌ماهه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد کاهش داشته است.

وی عنوان کرد: ماندگاری وسایل نقلیه در شهریورماه سال جاری نشان می‌دهد که ۱۱ درصد وسایل نقلیه بین سه تا هفت روز در استان می‌مانند.