تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3804626
شناسه : 3804626
تاریخ :
پویش «نصر مقاومت» در مساجد استان مرکزی آغاز شد اقتصاد ایران: اراک-مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: پویش «نصر مقاومت» با موضوع تبیین عملیات پشتیبانی مردمی از جبهه مقاومت در مساجد این استان آغاز شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مرتضی انقانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای عمل به حکم قطعی و شرعی رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص وجوب حمایت از مردم لبنان و حزب الله سرافراز در رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی پویش نصر مقاومت در مساجد استان مرکزی آغاز شد.

وی با بیان اینکه در اراک در ۱۰ مسجد محوری و در شهرستان‌ها در مساجد جامع موکب‌های کمک به لبنان دایر می‌شود، افزود: در پویش «نصر مقاومت» مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و ائمه جماعات، مسئولیت تبلیغ و جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم هر محله را به عهده گرفتند.

انقانی تصریح کرد: در راستای تشکیل جبهه پشتیبانی «نصر مقاومت» نشستی با حضور دبیر این جبهه در ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی تشکیل و بر مشارکت همه مساجد در آن تاکید شد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در راستای حمایت از مردم لبنان و حزب الله سرافراز اقدام به برپایی موکب جمع آوری کمک‌های مردمی با عنوان پویش «نصر مقاومت» در سطح مساجد منتخب کرده است.

وی افزود: تبیین ضرورت حمایت از مردم مظلوم لبنان، غزه و حزب‌الله برای عموم ضرورت دارد.

انقانی ترویج حماسه، روحیه عزت و کرامت را در برپایی موکب‌های جمع آوری کمک برای مردم لبنان، مهمتر از مباحث مالی دانست و اظهار کرد: مساجد و نهادهای مردمی به عنوان هسته‌های اصلی پشتیبانی از مقاومت در چارچوب یک نقشه، گام‌های عملی برای پشتیبانی از جبهه مقاومت برمی دارند.