تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3804610
شناسه : 3804610
تاریخ :
قاضی‌پور: آلومینیوم را دست‌کم گرفتیم و تنبیه شدیم اقتصاد ایران: مدافع - هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، آنها آلومینیوم اراک را دست‌کم گرفته و بابت این موضوع ضربه خوردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

پدرام قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست سنگین تیمش در بازی با آلومینیوم اظهار داشت: من امسال ذوب‌آهن را با دید باز انتخاب کردم و شک ندارم که تیم باکیفیت و قدرتمندی داریم. شکست برابر آلومینیوم یک اتفاق بود که ممکن است برای هر تیمی رخ بدهد. ما در دقیقه 30 گل اول را خوردیم و بعد از خوردن گل دوم، شیرازه تیم از هم پاشید و گل‌های بعدی را دریافت کردیم. خودمان هم از این نتیجه شوکه شدیم و بازیکنان در رختکن واقعاً حال بدی داشتند.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ذوب‌آهن نسبت به فصل گذشته تیم کامل‌تری است و این باخت نمی‌تواند ملاک قضاوت در مورد تیم ما باشد. ما خیلی خوب تمرین می‌کنیم و جدا از اینکه کادر فنی خوبی داریم، بازیکنان باکیفیتی هم در تیم حضور دارند. بازی با آلومینیوم روز بد ما بود و فکر می‌کنم بازیکنان ما تیم حریف را دست‌کم گرفتند و در نهایت بابت این موضوع تنبیه شدیم، ولی این شکست می‌تواند یک تلنگر برای ما باشد تا بتوانیم در بازی‌های آینده شرایط بهتری را تجربه کنیم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه شاگردان ربیعی باید باخت سنگین به آلومینیوم را فراموش کنند، تصریح کرد‌: در فوتبال برد و باخت وجود دارد، ولی مهم این است که از این بازی درس بگیریم. بازی بعدی ما با استقلال است و باید این باخت را مقابل استقلال جبران کنیم. ما نگران نیستیم و مطمئن باشید ذوب‌آهن در پایان این فصل جایگاه خوبی به دست خواهد آورد.

انتهای پیام/