تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3804567
شناسه : 3804567
تاریخ :
ایراد خطبه با صلابت رهبر انقلاب عملیات وعده صادق ۳ بود اقتصاد ایران: بندرعباس-استاندار هرمزگان صلابت و قدرت رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمعه نصر را عملیات وعده صادق ۳ برشمرد که جهان را تحت تأثیر قرار داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی دوستی به همراه معاونان و مدیران کل استانداری به مناسبت هفته فراجا در مقر فرماندهی انتظامی استان حضور یافت و با فرمانده انتظامی استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این دیدار ضمن تبریک هفته فراجا، گفت: پلیس همواره پای کار انقلاب و نظام بوده و شبانه روز تلاش دارد تا امنیت را در سراسر کشور برقرار کند.

وی با قدردانی از زحمات بی چشمداشت نیروهای انتظامی و امنیتی و ارج نهادن به مقام پلیس، افزود: در فتنه‌های مختلف که کشور با مشکلاتی مواجه شد، نیروی انتظامی با تمام توان ایستاد و مطیع محض امر ولی فقیه بدون هیچ‌گونه تردیدی، از انقلاب و نظام دفاع کردند.

استاندار هرمزگان با اشاره به واقعه ماندگار جمعه نصر و ایراد خطبه و اقامه نماز با صلابت از سوی امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، تصریح کرد: نماز جمعه دیروز را می‌توان به عنوان وعده صادق ۳ برشمرد چرا که اهمیت و تأثیرات بسیار زیادی در منطقه و جهان داشته و حضور باشکوه جمعیت حاضر در این نماز جمعه از برکات وجود حضرت آقا و خون شهدا بوده است.

وی افزود: در پی انجام عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ همچنین سفر رئیس جمهور به قطر و سفر وزیر خارجه به لبنان و سوریه موجب تقویت وحدت و انسجام ملی و اسلامی شد و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

در پایان این دیدار استاندار هرمزگان با اهدای گل و هدیه از زحمات شبانه روزی سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان به نمایندگی از نیروهای جان بر کف انتظامی تجلیل کرد.