تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3804545
شناسه : 3804545
تاریخ :
جمعه نصر ضربه ای سنگین از جنس«وعده صادق ۲»بر پیکره دشمن بود اقتصاد ایران: رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان، گفت: نماز جمعه نصر ضربه ای سنگین تر از عملیات «وعده صادق ۲» بر پیکره دشمن بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ابوالفضل توسلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه نماز جمعه نصر، پازل جنگ روانی دشمن را به هم ریخت، افزود: اقامه نماز و ایراد خطبه، توسط رهبر معظم انقلاب، تیری به چشم دشمنان و نشانه اقتدار نظام و تقویت اتحاد جبهه مقاومت بود.

وی با اشاره به اینکه خطبه‌های معظم‌له منجر به تقویت اتحاد جبهه مقاومت شد، بیان کرد: هرگاه مسئله مهم یا نقطه عطفی در تاریخ انقلاب رخ داده، از تریبون نماز جمعه برای تبیین فضا از آن استفاده شده، نماز جمعه نصر نیز با توجه به حوادث اخیر در لبنان، فلسطین و ایران و در شرایطی که عملیات «وعده صادق ۲» با موفقیت صورت پذیرفت، انجام و اقتدار، شجاعت امام و امت اسلام را به دنیا مخابره کرد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران حامی مظلومان بوده و در مقابل کفر و ظلم سر خم نمی‌کند، تاکید کرد: حضور با صلابت و مقتدر رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه نصر، تمام تهدیدهای دشمنان را نقش برآب کرد و عزت، سربلندی و اقتدار ایران اسلامی را پیش از پیش به منصه ظهور رساند و منجر به تقویت و ثبات اتحاد در جبهه مقاومت شد.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نماز جمعه نصر یادآور اولین نماز جمعه انقلاب و نمایانگر وحدت و انسجام مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است، افزود: معظم‌له در بخشی از سخنرانی شأن به حق مشروع ملت فلسطین برای دفاع از موجودیت خود اشاره کردند که این مسئله ناشی از مبانی دفاع اسلامی و حقوق بین‌الملل است.

وی با بیان اینکه شهادت سیدحسن نصرالله حرکت حزب‌الله لبنان را خاموش نمی‌کند، گفت: مسیر حرکت انقلاب و مقاومت با شهادت افراد متوقف نمی‌شود، همان گونه که پیشتر هم این اتفاق رخ نداده و نهضت مقاومت همچنان ادامه خواهد داشت و شهید سیدحسن نصرالله مانند شهید سلیمانی تأثیرگذار تر از گذشته خواهد بود.

توسلی با بیان اینکه حضور رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه نصر، نشان داد که ایران از مواضع قدرتمندانه خود هیچ‌گاه کوتاه نخواهد آمد، گفت: حضور مردم هم در نماز جمعه به دنیا ثابت کرد این مردم عاشق و پشتیبان ولایت فقیه بوده و از آرمان‌های خود دست بر نمی‌دارند و تا پای جان گوش به فرمان برای لبیک به ندای رهبری هستند.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در بخش دیگری از سخنان خود، تجربیات تاریخی ایران و مقاومت لبنان را در مواجهه با تروریسم بیان کردند که در سال ۶۰ برخی از چهره‌های شاخص کشور ترور شدند، اما انقلاب توانست ادامه دهد، همچنین ایشان از «امام موسی صدر» و شهید «عباس موسوی» گفتند که به نوعی به مردم لبنان و حامیان حزب الله تسلی دادند.

رئیس دانشگاه پیام نور ادامه داد: بخش دیگری از خطبه رهبر معظم انقلاب به زبان عربی ایراد و در واقع نشان دهنده اهمیت حزب‌الله و مقابله با رژیم غیر انسانی بود، آنچه در این خطبه به چشم می‌خورد اینکه معظم‌له اهمیتی برای صهیونیست‌ها به عنوان دشمن قائل نیستند و این تحقیر و کوچک شمردن و بی‌اعتنایی به دشمن دردناک‌تر از ضربه‌ای است که در روزهای گذشته خوردند.

وی تاکید کرد: رژیم اسرائیل غاصب، در گرداب افول و ناتوانی است، بدون شک اثرگذاری حضور رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه نصر و پیام‌های خاصی که داشتند روز به روز در سیطره جهان بیشتر خواهد شد.