تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3804543
شناسه : 3804543
تاریخ :
فولاد تیم خوب و قابل احترامی است/ تلاش برای کسب ۳ امتیاز اقتصاد ایران: تبریز- مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: فولاد تیم خوب و قابل احترامی است و می‌خواهیم بازی خودمان را به فولاد دیکته کنیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آنتونیو روکاوینا ظهر شنبه در نشست خبری قبل از بازی با فولاد خوزستان، اظهار داشت: تیم ما در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. انتظار بازی خوبی از هر دو تیم داریم. اعتماد به نفس ما به دلیل نتایج هفته‌های اخیر بالا رفته است. این هفته مشکلاتی از قبیل مصدمیت‌ها دست به گریبان هستیم، همچنین مهدی ترابی و سرمربی‌مان را هم به دلیل محرومیت در اختیار نداریم؛ ولی با این حال آماده مسابقه با فولاد هستیم.

وی ادامه داد: متأسفانه آقای اسکوچیچ به دلیل دریافت دو کارت زرد بی‌دلیل و بی‌مورد در دیدار با فولاد محروم است. فولاد تیم بسیار قابل احترامی بوده و ۱۱ امتیاز در فصل جاری کسب کرده و تنها سه گل در دیدار با تیم‌های خیبر و پرسپولیس دریافت کرده است.

روکاوینا با بیان اینکه هواداران در بازی فردا کنارمان باشند، گفت: با حمایت هواداران جو فوق‌العاده‌ای در ورزشگاه ایجاد می‌شود. آنان یار دوازدهم ما هستند.

وی با بیان اینکه تمرکز ما روی بازی خودمان است، بیان کرد: نکات ضعف و قوت حریف را می‌دانیم؛ اما تمرینات‌مان با محوریت برنامه خودمان بوده است. می‌خواهیم فردا بازی خودمان را به حریف دیکته کنیم که این نکته از احترام ما نسبت به تیم فولاد کم نمی‌کند.

دستیار اول اسکوچیچ در خصوص سرماخوردگی دراگان اسکوچیچ و همچنین سابقه حضور حمید مطهری، دستیار گل محمدی در تراکتور، بیان کرد: قطعاً شناخت آقای مطهری از تراکتور مهم است، اما کلید بازی این نکته نیست. کلید بازی دست ما است و همان انرژی و توانی که در زمین می‌گذاریم برای ما تعیین کننده است. آقای اسکوچیچ مشکلاتی داشت که رو به بهبود است. نبود ایشان قطعاً احساس می‌شود؛ چرا که فرد تأثیرگذاری است. با این حال اعضای کادرفنی به دنبال پر کردن جای خالی ایشان هستند.

روکاوینا در رابطه با تعداد بالای بازی‌های تراکتور در مهرماه و فیفا دی پیش‌رو، گفت: این موضوع محدود به ایران نیست و مربیان و بازیکنان در سطح جهان به تعداد بالای بازی در طول سال معترض هستند. ما توانستیم فشار بازی‌ها را تا حدی مدیریت کنیم و نتایج خوب کسب شده در دیدارهای گذشته، گواه این ادعا است و در فیفا دی پیش‌رو هم سعی می‌کنیم آمادگی تیم را حفظ کرده و بازیکنان را در بهترین شرایط آماده ادامه مسابقات کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظرتان چند بازیکن از تراکتور پتانسیل دعوت به تیم ملی را دارند؟ خاطرنشان کرد: مطمئناً تعداد بازیکنانی که استحقاق دعوت به تیم ملی را دارند، بیشتر است، ولی نظر من در این زمینه تأثیرگذار نیست. اگر فُرم خوبمان را حفظ کرده و صدرنشین بمانیم، سرمربی تیم ملی هم بازیکنان بیشتری از تراکتور دعوت می‌کند. به نظرم نفرات بیشتری از تراکتور لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند.