تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3804471
شناسه : 3804471
تاریخ :
زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزو استان‌های پیشرو است اقتصاد ایران: زنجان-مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور عملکرد مثبتی دارد و جزو استان‌های پیشرو است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر قزوینیان در آئین تکریم و معارفه معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان، افزود: خوشبختانه وزیر و مجموعه وزارت راه و شهرسازی در دولت جدید سیاست‌هایی را دنبال می‌کنند که نقطه امیدی را در جامعه روشن کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه دولت چهاردهم تعهدات دولت قبل را به سرانجام خواهد رساند، گفت: سیاست و رویکرد دولت چهاردهم، تکمیل و اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن است.

وی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن پروژه بسیار مهم و ارزشمندی است، گفت: امیدواریم با همکاری مطلوب و سازنده دستگاه‌های بین بخشی گام‌های مؤثری در تداوم اجرای مطلوب این طرح برداشته شود.

قزوینیان با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن در کشور در دولت گذشته با شرایط خاص خود شروع شد، گفت: تعهد استان زنجان در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی در قالب مسکن حمایتی، خودمالکی، بافت فرسوده و مسکن روستایی بوده که در قالب مسکن حمایتی توسط دولت ۲۷ هزار و ۶۳ واحد مسکونی برای استان تعیین شده است.

وی با بیان اینکه اجرای بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی در بخش حمایتی در استان زنجان آغاز شده است، اظهار داشت: متوسط پیشرفت فیزیکی این تعداد واحد بیش از ۷۰ درصد است.

این مسؤول گفت: با تمام توان و تمام وقت پیگیر حل مسائل و مشکلات واحدهای نهضت ملی مسکن هستیم و با وجود مشکلات فراوان مالی و اداری زمان زیادی را برای رفع آنها صرف می‌کنیم.

قزوینیان یادآور شد: حضور ۲ نیروی توانمند و ارزشمند زنجانی در وزارت راه و شهرسازی موجب افتخار است و باید از این ظرفیت برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن به خوبی استفاده کنیم.

در ادامه مراسم، سعید شاهین فر معاون سابق توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان زنجان و سرپرست فعلی دفتر طرح‌ریزی و پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: از ۲۹ هزار واحد نهضت ملی مسکن که در سطح کشور در مرحله نازک کاری قرار دارد حدود ۹ هزار واحد مسکونی متعلق به استان زنجان است.

در این مراسم علی عباسی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان زنجان معرفی و از زحمات شاهین فر در این سمت قدردانی شد.