تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3804462
شناسه : 3804462
تاریخ :
شجاعت و روحیه انقلابی از ویژگی‌های خاص سید مقاومت بود اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه اهرم گفت: شجاعت، روحیه انقلابی و جهادی از ویژگی‌های خاص سید مقاومت بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حبیب پهلوزاده صبح شنبه در نشست انس با قرآن در اهرم با اشاره به شخصیت سید حسن نصرالله اظهار کرد: سید مقاومت فرمانده ای بزرگ و الهام بخش بودند که علی رغم چندین دهه زندگی توأم با محدودیت از معادلات پیچیده بین المللی مطلع و نسبت به اوضاع منطقه و جهان درک عمیقی داشت.

وی افزود: اگر بخواهیم به صورت مختصر به ویژگی‌های ممتاز دبیرکل شهید حزب الله لبنان اشاره کنیم در رأس آن می‌بایست به اخلاق ممتاز فردی، حس خلق، معاشرت نیکو، جاذبه فردی و برخورد ممتاز با دیگران نام برد.

امام جمعه شهر اهرم تصریح کرد: «سعه صدر وصبوری»، «شجاعت، روحیه انقلابی و جهادی»، «حکمت و عقلانیت، دانش و خردورزی»، «جهان شناسی»، «قدرت رهبری و مدیریت در بحران ها»، «نهادسازی اجتماعی و قدرت سازی»، «عقل نظامی، خلاق و مبتکر»، «ولایت مداری»، «جهانی اندیشیدن و رویکرد تمدنی»، «جاذبه و دافعه»، «ناآرام، تلاشگر وخستگی ناپذیر» از ویژگی‌های ممتاز وبرجسته این شهید جبهه مقاومت و اسوه پایداری است.

محفل محوری انس با قرآن کریم به یاد سید مقاومت و جمعی از فرماندهان سپاه و حزب الله به مناسبت شهادت جمعی از فرماندهان و شهادت سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله و سرلشکر شهید عباس نیلفروشان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهر اهرم در مسجد امیرالمومنین (ع) این شهر برگزار شد.

در این محفل قرآنی تنی چند از قاریان قرآن به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.