تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3804459
شناسه : 3804459
تاریخ :
برگزاری دهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر اقتصاد ایران: یک مقام مسئول گفت: دهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر اوایل آذر به میزبانی دوحه برگزار و درحاشیه این نشست نمایشگاهی با هدف معرفی دستاوردهای اقتصادی و تجاری ایران برپا میشود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، مجتبی اکبری رئیس مرکز امور بین‌الملل وزارت نیرو با اشاره به برگزاری نشست مشترک دبیران کمیسیون همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر گفت: در جریان سفر رئیس جمهور به کشور قطر، کمیته پیگیری نهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر در شهر دوحه برگزار شد.

وی افزود: در این نشست تمامی مفاد و بندهای نهمین کمیسیون همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر با حضور "صالح المانع" دبیر قطری این کمیسیون و معاون وزیر صنعت قطر بررسی شد.

اکبری تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد تا دهمین نشست کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی ایران و قطر اوایل آذرماه سال جاری به میزبانی شهر دوحه و با حضور تجار و فعالان اقتصادی ایرانی برگزار شود.

دبیر ایرانی کمیسیون همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر افزود: مطابق با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است در حاشیه دهمین کمیسیون مشترک نمایشگاه و کارگاه‌های تخصصی با حضور تجار ایرانی برپا شود.