تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3804391
شناسه : 3804391
تاریخ :
دفاع از مظلوم آرمان انقلاب اسلامی/وعده صادق ۲موجب شادی مسلمین شد اقتصاد ایران: بیجار-فرماندار بیجار گفت: دفاع از مظلوم و مظلومین عالم یکی از آرمان های مهم انقلاب اسلامی ایران است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان صبح شنبه در اجتماع بزرگ دختران حزب الله اظهار کرد: امروز شما دختران دانش آموز با حضور گسترده خود در این اجتماع اهمیت این موضوع را درک کرده‌اید.

وی افزود: امروز ما با حضور پرشور خود نشان داده‌ایم که در سمت درست تاریخ ایستاده‌ایم و از ظلم دوری می‌کنیم و به حمایت از کودکان بی گناه فلسطین به مقابله با دشمنان بر می‌خیزیم.

فرماندار بیجار تاکید کرد: اسرائیل جنایتکار با نسل کشی و کشتن کودکان بی گناه جلوه‌ای دیگر از وحشیگری را به نمایش گذاشته است و امروز شما دانش آموزان نشان دادید که همواره پشتیبان مردم بی گناه فلسطین هستید و از جبهه حق دفاع می‌کنید و شعار حق طلبی آنها را شنیده‌اید.

وی اعلام کرد: جمهوری اسلامی همواره در طرف درست تاریخ قرار گرفته و از حق دفاع می‌کند و هزینه‌های این طرف حق ایستادن را نیز پرداخته است.

محبیان ابراز داشت: همواره برخلاف تصور رژیم غاصب صهیونیستی که تصور می‌کرد با شهادت رهبر مقاومت جبهه مقاومت ضعیف می‌شد اما حزب الله مستحکم‌تر خواهد شد و این رژیم نیز به اهداف خود نخواهد رسید.

وی گفت: حزب الله در برابر دشمنان همواره ایستاده است و طبق وعده خداوند در قرآن کریم آینده از آن مظلومان و مستضعفان است.

عملیات وعده صادق ۲ موجب شادی دل مسلمین شد

وی همچنین به عملیات وعده صادق ۲ اشاره کرد و بیان داشت: ما کشوری هستیم که در همواره در موضع دفاع قرار داریم و فرزندان این آب و خاک و رزمندگان تا پای جان در برابر دشمنان ایستاده‌اند و در عملیات وعده صادق یک اسرائیل را تنبیه کردیم.

وی گفت: پس از شهادت اسماعیل هنیه در خاک ایران اسلامی و به شهادت رساندن رهبر جبهه مقاومت عملیات وعده صادق ۲ به همت سبز پوشان سپاه پاسداران رقم خورد و نه تنها دل‌های مردم حق طلب ایران اسلامی بلکه تمام مظلومان عالم شاد شدند.

فرماندار بیجار اذعان کرد: ما در مقام دفاع با کسی شوخی نداریم و در برابر هر تهدید و تهاجم دیگری با وعده‌های صادق پاسخ خواهیم داد.

وی به حضور گسترده مردم در نماز جمعه تهران اشاره و تصریح کرد: حضور گسترده ممردم در نماز جمعه تهران درس بزرگی به دشمنان داد و اعلام کرد که دشمنان باید بدانند این ملت از تهدیدات و یاوه‌گویی‌های آنها نه تنها هراسی ندارند، بلکه حضور خود را مضاعف می‌کنند.

محبیان خاطر نشان کرد: امروز اینجا هستیم تا نشان دهیم که مانند رهبر انقلاب از هیچ تهدیدی نمی‌هراسیم و تا آخرین قطره خون محافظ تعالیم دین و قرآن هستیم.