تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3804317
شناسه : 3804317
تاریخ :
۱۰ کیلومتر روکش تقویتی آسفالت در روستاهای استان سمنان اجرا شد اقتصاد ایران: سمنان- معاون راه های روستایی راهداری استان سمنان گفت: از ابتدای امسال ۱۰ کیلومتر پروژه روکش تقویتی آسفالت گرم در روستاهای استان اجرایی شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محسن لشکری صبح شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی راهداری استان سمنان ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه راه‌های روستایی استان بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۰ کیلومتر پروژه روکش تقویتی آسفالت گرم نیز در راه‌های روستایی استان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا آغاز فصل پاییز ۲۲۵ کیلومتر عملیات لکه‌گیری در راه‌های فرعی و روستایی استان اجرایی شده است ادامه داد: همچنین در همین بازه زمانی بیش از ۹۵ کیلومتر عملیات بهسازی مسیر در راه‌های فرعی و روستایی استان اجرایی شده است.

معاون فنی راه‌های روستایی اداره کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از لکه‌گیری و بهسازی مسیر بیش از ۳۲۰ کیلومتر از راه‌های روستایی این استان در ۶ ماهه اول امسال خبر داد و بیان کرد: علاوه بر اجرای طرح‌ها و پروژه‌های متعدد در طول سال، طی شش ماهه نخست امسال، فرآیند نگهداری جاری راه‌های فرعی و روستایی به طول ۶ هزار و ۲۲۳ کیلومتر انجام شده است.

لشکری همچنین از اجرای پروژه‌های احداث، تعریض، بهسازی و آسفالت در محورهای روستایی شهرستان‌های مختلف استان خبر داد و گفت: طی شش ماهه اول امسال ۲.۳ کیلومتر عملیات روکش آسفالت گرم در راه‌های روستایی صورت گرفته است.

وی افزود: علاوه بر این در نیمه نخست امسال یک دستگاه ابنیه فنی نیز در راه‌های روستایی استان احداث و به بهره‌برداری نهایی رسیده است.